دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 905135
۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۳
پندار اکبری
پندار اکبری

حوزه/ بازیگر سریال «گاندو» گفت: بازیگر همانند ویترین جامعه است، پس کوچکترین رفتارش مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت، برای همین اگر هنرمندی پایبند اخلاقیات باشد مطمئناً ظرفیت‌های هنری‌اش نیز شناخته خواهد شد.

پندار اکبری بازیگر سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرگزاری حوزه، اظهار کرد: اگر چند سال پیش از من سوال می‌شد برای ورود به عرصه بازیگری چه مسیری بهترین روش است مطمئنا جواب می‌دادم خواندن درس و تحصیلات دانشگاهی، بهترین راهکار برای رسیدن به این خواسته است. همچنین توصیه می‌کردم که جوانان حتماً در ابتدای راه تئاتر را تجربه کنند، چون این امر به آنها در امر بازیگری کمک بالایی می کنند، اما امروز وقتی این سوال از من پرسیده می‌شود، می‌گویم تنها عاملی که موفقیت یک بازیگر را تضمین می کند، شانس است.

 وی افزود: بزرگترین آسیب در عرصه بازیگری وجود باندهایی است که راه را برای حضور دیگران بسته‌اند. در شرایط فعلی تنها عده‌ای خاص هستند که دائماً مشغول کارند، ولی بسیاری از بازیگران این فرصت را پیدا نمی‌کنند تا در آثار سینمایی حضور داشته باشد. برای صدق این گفتار، کافیست نگاهی به عوامل جلو و پشت دوربین فیلم‌های سینمایی بیندازیم، چون متوجه خواهیم شد تنها یک سری از آدمها در حال تکرار شدن هستند.

 این بازیگر تاکید کرد: باندهایی که از آن نام بردم به دیگر هنرمندان اجازه فعالیت در آثار سینمایی را نمی‌دهند یا اگر کاری هم باقی بماند آثاری عمدتاً بی‌کیفیت هستند که اعضای آن باند از آن چشم‌پوشی کرده‌اند، البته نمی‌خواهم منکر استعداد افرادی که مشغول کار هستند بشوم، اما این نکته را هم فراموش نکنید وقتی زمینه کار برای دیگر هنرمندان فراهم باشد استعداد آنها نیز نمایان خواهد شد، ولی بسیاری از بازیگران امکان این را ندارند که توانایی خود را نشان دهند. این مسئله‌ای است که برای سینمای کشورمان دردآور است.

این بازیگر در پایان درباره نقش اخلاقیات در ماندگار شدن هنرمندان چنین توضیح داد: بازیگر همانند ویترین جامعه است، پس کوچکترین رفتارش مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت، برای همین اگر هنرمندی پایبند اخلاقیات باشد مطمئناً ظرفیت‌های هنری‌اش نیز شناخته خواهد شد والاّ بدون اخلاق هر اندازه که توانا باشید باز هم بعد از مدتی به فراموشی سپرده خواهید شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha