جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
امر به معروف

حوزه/ دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر قم گفت: ۲ هزار نفر از فرهنگیان استان در دوره‌های آموزشی امر به معروف و نهی از منکر حاضر شدند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، آیت الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه  در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم، بر فعالیت بیشتر نهادهای مختلف در تولید محتوا و متناسب با فریضه امر به معروف و نهی از منکر تاکید کرد و گفت: تولید محتوا و محصولات فرهنگی باید با قدرت و قوت شکل بگیرد و نتایج کارها و فعالیت‌های ستاد امر به معروف و نهی از منکر نیز به خوبی برای مردم روشن شود.

وی به انعکاس درست فعالیت‌های ستاد امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اشاره کرد و گفت: فعالیت‌های خوبی در استان جهت نهادینه کردن امر به معروف و نهی از منکر شکل گرفته و باید مردم از این امور مطلع شوند.

حجت الاسلام والمسلمین لطفی نیاسر مدیرکل صدا و سیمای استان نیز در این جلسه با تاکید بر چگونگی انجام امربه معروف در جامعه گفت: سامانه ناظر از نمونه‌های خوب و به روز امر به معروف و نهی از منکر است که توسط نیروی انتظامی راه اندازی و بر فعل و عمل رانندگان نظارت دارد.

سید محمد تقی حسینی، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان نیز  در جلسه این ستاد با اشاره به برگزاری دوره آموزشی امر به معروف و نهی از منکر ویژه فرهنگیان قم، گفت: باتوجه به محدودیت‌های موجود به دنبال ارائه این آموزش‌ها در فضای مجازی هستیم.

وی با بیان اینکه ۵۸ شورای تخصصی امر به معروف و نهی از منکر در اصناف استان تشکیل شده افزود : بنای این شوراها بر آموزش مردم است و با فعالیت‌های فرهنگی به دنبال زمینه سازی بهتر و بیشتر برای اجرای این دو فریضه در سطح جامعه هستیم.

حسینی با بیان اینکه شورای تخصصی امر به معروف و نهی از منکر در بانک‌ها تشکیل شده گفت: این شورا مصادیق امر به معروف و نهی از منکر را در سیستم بانکی استان تعیین می‌کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha