جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 905694
۲۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۰
امام جمعه تبریز

حوزه / نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: مصلی اعظم امام خمینی(ره) تبریز فردا برای اقامه نماز جمعه میزبان نمازگزاران است.

به گزارش خبرگزاری حوزه در تبریز ، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم امروز در سومین همایش ائمه جمعه سراسر استان با بیان اینکه مجوز اقامه نماز جمعه در مصلی تبریز صادر شده است، گفت: بنابر اعلام ستاد مبارزه با کرونا و شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه، فردا نماز دشمن‌شکن جمعه در تبریز برگزار می شود.

امام جمعه تبریز افزود: نماز جمعه در دیگر شهرهای استان که شرایط عادی دارند، برگزار خواهد شد.

وی همچنین بر همراه داشتن مهر شخصی توسط نمازگزاران و رعایت پروتکل های بهداشتی تاکید کرد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در ادامه با اشاره به برگزاری موفق رزمایش مواسات و کمک مومنانه در سراسر استان گفت: نقش هدایتی ائمه جمعه در جمع آوری و توزیع کمک های مومنانه بسیار ارزشمند و اثرگذار بود.

امام جمعه تبریز، شناسایی نیازمندان واقعی هر منطقه را از مزیت های این رزمایش عنوان کرد و ادامه داد: شرایط سخت کرونا باعث شد ما برای دیگر حوادث غیر مترقبه آماده تر شویم، چرا که در حال حاضر لیست مشخصی از افراد و گروه های نیازمند جامعه تهیه شده است.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم در بخش دیگری از صحبت های خود اقدامات دستگاه قضایی در مبارزه با فساد را خوب ارزیابی کرد و گفت: ائمه جمعه در راستای تقویت قوه قضائیه عملکرد موفق این دستگاه را از طریق تربیون نماز جمعه تبیین و تشریح کنند.

در این همایش، رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان؛ حجت الاسلام مشهوری و تعدادی از ائمه جمعه شهرستانها به بیان نکته نظرات خود پیرامون مسائل روز جامعه پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha