پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
امام جمعه اردکان

حوزه/ امام جمعه اردکان گفت: برخورد خوب و مواجهه مناسب با مراجعه‌کننده بخشی از وظیفه یک مسئول است که با توجه به مشکلات و گرفتاری‌های موجود، آثار و برکات زیادی به همراه دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در یزد، حجت الاسلام والمسلمین سید اسماعیل شاکر، صبح امروز دردیدار مسئولان دادگستری شهرستان اردکان با وی، با تبریک هفته قوه قضائیه و گرامیداشت یاد و خاطره شهید دکتر بهشتی(ره) اظهار داشت: همه ما مسئولان خدمت‌گزار مردم هستیم و باید از فرصت خدمت هرچه بهتر استفاده کنیم.

وی افزود: هر مسئولی اخلاص بیشتری داشته باشد و درراه خدمت مردم بیشتر تلاش کند، نزد خداوند دارای فضیلت و درجه بیشتری است.

امام جمعه اردکان تصریح کرد: برخورد خوب و مواجهه مناسب با مراجعه‌کننده بخشی از وظیفه یک مسئول است که با توجه به مشکلات و گرفتاری‌های موجود، آثار و برکات زیادی به همراه دارد.

در ادامه این نشست، جمال فلاح رئیس دادگستری اردکان گفت: هفته قوه قضائیه فرصتی برای مرور خدمات مجموعه دستگاه قضایی در راستای اجرای عدالت است.

مهدی حسن پور، دادستان عمومی و انقلاب اردکان هم در این نشست اظهار داشت: کار در دستگاه قضا، بسیار سخت و حساس است و در طول یک سال گذشته قریب به 20 هزار پرونده در حوزه قضایی شهرستان اردکان واردشده است.

وی ادامه داد: در حوزه حقوق عامه، با همکاری فرمانداری و دستگاه‌های متولی 240 هکتار از اراضی واگذارشده برای اجرای طرح‌های صنعتی که صرفاً دارای مجوز کاغذی بودند و هیچ‌گونه عملیات اجرایی بر روی این اراضی صورت نگرفته بود، جهت خلع ید شناسایی‌شده است.

دادستان اردکان افزود: در حوزه سلامت و بهداشت و به‌منظور پیشگیری از وقوع جرم، نظارت بر آرایشگاه‌های زنانه و فروشگاه‌های خانگی پوشاک زنانه تشدید شده است و این طرح همچنان ادامه دارد.

حسن پور خاطر نشان کرد: در موضوع شناسایی آسیب‌های اجتماعی و ارائه راهکارهای رفع این آسیب‌ها، جلسات مستمر و با حضور دستگاه‌های متولی انجام‌شده و آسیب‌های دارای اولویت رسیدگی شده است.

وی گفت: در حوزه اشتغال و تولید و به‌منظور رفع موانع تولید، سرکشی و بازرسی از واحدهای تولیدی و صنعتی دارای مشکل انجام‌شده است.

برپایه این گزارش، بررسی برخی معضلات خاص در شهرستان و هماهنگ نمودن برخی مجموعه‌های فرهنگی با اقدامات قضایی از دیگر مباحث مطرح‌شده در این جلسه بود.

انتهای پیام/313/47

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha