پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آیت الله محمدرضا ناصری یزدی

حوزه/نماینده ولی فقیه در استان یزد با اشاره به محدودیت های به وجود آمده به دلیل شیوع کرونا گفت: ظرفیت رسانه ها و صدا و سیما برای بهره گیری مردم از حضور خدام رضوی در یزد فراهم شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در یزد، آیت الله محمدرضا ناصری یزدی، شب گذشته در دیدار خادمان آستان مقدس حضرت امام رضا(ع) با اشاره به اینکه مردم هر سال استقبال بسیار خوبی از خادمان آن حضرت داشتند اظهار داشت: الان به دلیل شیوع کرونا محدودیت هایی به وجود آمده که شاید نتوانیم مثل قبل برنامه های متنوعی داشته باشیم اما به هر حال این حضور، برای استان یزد با برکت است و باید برنامه ریزی شود تا حد امکان مردم از این حضور استفاده کنند.

وی با تأکید بر ضرورت ارائه برنامه های فرهنگی با حضور خدام در روستاها، گفت: در نقاطی که وضعیت بیماری کنترل شده و با رعایت پروتکل های بهداشتی باید حتما برنامه هایی اجرا کنیم که مردم روستاها هم بتوانند از حضور خادمان آستان مقدس امام رضا(ع) بهره مند شوند.

نماینده ولی فقیه در استان یزد افزود: اگر نمی توان اجتماعی هم مثل قبل برگزار کنیم، می توان هماهنگی لازم انجام داد که برنامه های با جمعیت کم و رعایت فاصله گذاری اجتماعی انجام شود.

آیت الله ناصری یزدی، ارادت مردم استان یزد به حضرت امام رضا(ع) را ارادتی بسیار ویژه دانست و عنوان کرد: حضور خادمان آن حضرت در استان یزد تداعی کننده عشق و انس مردم با این امام بزرگوار است.

امام جمعه یزد گفت: با توجه به محدودیت هایی که وجود دارد لازم است تلاش کنیم نهایت خلاقیت و نوآوری در برنامه ها را داشته باشیم تا علاوه بر اینکه مشکلی به لحاظ بیماری پیش نیاید، حتما زمینه استفاده بیشتر مردم به وسیله رسانه ها به ویژه صدا و سیما فراهم شود.

انتهای پیام/313/47

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha