جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
عقد

حوزه / آیین تجلیل کاروان زیر سایه خورشید در کاشان از «محمد سرنجی» کاپیتان تیم ملی گلبال ایران با ۱۴ سال سابقه حضور در تیم ملی، دارنده مدال های طلا در بازی های آسیایی، جام ملت های آسیا، پنج دوره قهرمانی آسیا و قهرمانی جام بین قاره ای برگزار شد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری حوزه درکاشان، خدام حرم رضوی با حضور در منزل «محمد سرنجی» کاپیتان کاشانی تیم ملی گلبال ایران و اهدای هدایای متبرک آستان قدس رضوی به این جوان افتخار آفرین که ۱۴ سال سابقه حضور در تیم ملی گلبال را دارد، تجلیل و قدرشناسی کردند.

محمد سرنجی صاحب پنج دوره مقام های قهرمانی آسیا، یک دوره سومی جهان، قهرمان جام بین قاره ای، مدال طلای بازی های آسیایی، سه مدال طلای بازی های جام ملت های آسیا، سه مدال نقره جام ملت های آسیا، یک مدال برنز بازیهای آسیایی و دارای یک  مقام سومی جام جهانی است.

کاروان زیر سایه خورشید پس از اجرای آیین تجلیل از افتخارات جوان کاشانی ملی پوش تیم گلبال، با شرکت در مراسم عقد یک زوج کاشانی، آغاز زندگی این زوج را زیر سایه خورشید متبرک و منور به عقد رضوی کردند.

اقامه نماز جماعت مغرب و عشا در مسجد امام خمینی، برگزاری آیین تجلیل از اعضای دو هیئت علی بن موسی الرضا علیه السلام در بلوار نماز کاشان و مسلم بن عقیل بیدگل در شهرستان آران و بیدگل، در مراسم جشن مردمی زیر سایه خورشید دو هیئت مذهبی که  با رعایت فاصله اجتماعی و پروتکل های بهداشتی برگزار شد، شرکت کردند.

حضور سرزده در منزل یک خانواده محروم و اهدای هدیه ویژه امام رضا علیه السلام به این خانواده از دیگر برنامه های خدام رضوی بود.

خدام حرم رضوی خشنود و راضی از این کرامت رضوی در نیمه های شب باز با وجود خستگی یک روز بازدید و ملاقات ولی با رأفت و مهربانی و صفای هر چه تمام تر به خیابان های شهر رفتند و از دستان زحمتکش و پرتوان پاکبانان شهرداری که در این شرایط حساس و خطرناک شیوع کرونا تنظیف و زیباسازی شهر را بعهده دارند تقدیر کردند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha