جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
شهید

حوزه/ خدام حرم رضوی با خانواده محسن خادم، نخستین شهید مدافع سلامت آران و بیدگلی دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، مادر شهید مدافع سلامت محسن خادم کارشناس اتاق عمل و پرستار ۳۰ ساله دو بیمارستان میلاد و شهید بهشتی کاشان که در راه جهاد و مبارزه با کرونا، به دلیل مبتلا شدن به این ویروس جانش را تقدیم کرد با بغضی اندوه بار و چشمانی گریان ضمن بیان ویژگی های خوب اخلاقی این شهید سلامت، گفت: محسن عزیز همیشه آرزویش بود که در راه دفاع از حریم حضرت زینب سلام الله علیها به عنوان شهید مدافع حرم به شهادت برسد و سرانجام به فیض شهادت در عرصه سلامت نائل شد.

وی با تاکید بر اینکه در ایام خدمت پسرش به بیماران کرونایی، یکبار بیشتر نتوانست او را ببیند، افزود: پسرم همیشه می گفت « قرآن را هر چه می خوانید حتی اگر شده یک صفحه با تدبر در معانی آیات قرآن تلاوت کنید» چرا که قرائت قرآن با تدبر در معنی مثل غذای بامزه است.

مادر شهید، در پاسخ به این سوال که اگر به عقب بر می گشتیم مانع ورود محسن و کار در بیمارستان در مبارزه با شیوع کرونا و درمان بیماران کرونایی می شدی؟ افزود: هیچ کس نمی توانست مانع او برای خدمت شود، چون خودش با عشق و علاقه و اخلاص تمام قدم در این مسیر نهاد و عقیده داشت حتما باید علم و تخصص و تعهدش را به خدمت درمان بیماران و پرستاری از آنها در این شغل شریف بگیرد.

مادر شهید خادم، که بیش از ۹۰ روز از شهادت فرزندش  می گذرد، گفت: از امام رضا علیه السلام می خواهم فرزند مرا هم با جوادش محشور کند و بر سر سفره اهل بیت علیهم السلام متنعم باشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha