جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
کد خبر: 912719
۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۲
محمود آباد

فرمانده سپاه ناحیه محمودآباد گفت: ۲۰ هزار بسته فرهنگی، به ارزش هر بسته ۶۰ هزار تومان در روز عید غدیر توسط بسیج خواهران به کودکان نیازمند اهدا خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران، اسماعیل ابراهیم‌نژاد، فرمانده سپاه محمود آباد عصر امروز در نشست خبری با بیان این که در مرحله نخست رزمایش کمک مومنانه این شهرستان دو هزار و ۵۰ بسته معیشتی توزیع شد، تصریح کرد: چهار هزار و ۴۹۳ خانوار نیازمند در رزمایش کمک مومنانه مرحله اول شناسایی شدند.

فرمانده سپاه ناحیه محمودآباد با بیان این که مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه این شهرستان در سه مقطع شروع شده است، گفت: مرحله اول رزمایش کمک مومنانه دوم از عید قربان تا عید غدیر بوده که در حال توزیع بین نیازمندان است.

ابراهیم‌نژاد خاطرنشان کرد: در مقطع دوم که همزمان با ماه محرم است به دلیل شیوع ویروس کرونا و برگزاری مراسم عزاداری با پروتکل های بهداشتی، نذورات در بین نیازمندان و محرومان توزیع خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه کمک‌ها تنها معیشتی نیست و شامل تهیه لوازم التحریر دانش‌ آموزان نیازمند نیز است، افزود: مرحله سوم این طرح نیز در ماه صفر و اربعین امام حسین (ع) است که هر پایگاه در محل خود با جمع‌آوری نذورات اقدام به تهیه بسته‌های معیشتی کرده تا بین نیازمندان آن روستا توزیع شود.

وی با بیان این که ۶۰۴ خانوار در بخش نخست کمک مومنانه مرحله دوم تاکنون شناسایی شدند، گفت: ۲۰ هزار بسته فرهنگی، به ارزش هر بسته ۶۰ هزار تومان نیز به کودکان نیازمند در روز عید غدیر توسط بسیج خواهران اهدا خواهد شد. 

ابراهیم‌نژاد تصریح کرد: بسته‌های کمک معیشتی رزمایش مرحله دوم کمک مومنانه شامل کارت هدیه، بسته‌های معیشتی، جهیزیه عروس، کمک به پرداخت قسط قبوض افراد با حفظ آبرومندی آنان، خریداری گوشی هوشمند برای دانش آموزان نمونه‌ای که قدرت خرید ندارند، است. 

وی در ادامه این نشست ضمن تبریک هفته خبرنگار با بیان اینکه خبرنگاران پل ارتباطی بین مردم و مسؤولان هستند، اظهار داشت: طرح همدلی و کمک مومنانه با همت و تلاش خبرنگاران و اصحاب رسانه در سطح شهرستان در مرحله اول به خوبی منعکس شده است.

فرمانده سپاه ناحیه محمودآباد با اشاره به اینکه دغدغه داشتن و به فکر مردم بودن از وظایف رسانه و خبرنگاران است، افزود: رسالت بسیج نیز خدمت‌گذاری به مردم است و تمام تلاش ما قدم برداشتن در این عرصه‌ها خواهد بود. 

فرمانده سپاه ناحیه محمودآباد همچنین از تهیه و توزیع  ۱۸ هزار پرس غذای آماده در روز عید غدیر توسط سه حوزه بسیج خواهران در این شهرستان خبر داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha