جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
پیام آیت الله سعیدی

حوزه/ به دنبال فاجعه دردناک بندر بیروت آیت الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس و نماینده ولی فقیه در استان قم با صدور پیامی با مردم و دولت لبنان ابراز همدردی کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه،  آیت الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس و نماینده ولی فقیه در استان قم، با صدور پیامی حادثه دردناک بندر بیروت را به دولت و مردم لبنان تسلیت گفت که متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

خبر فاجعه دردناک بندر بیروت که به کشته و زخمی شدن هزاران نفر از برادران و خواهران لبنانی انجامید و موجب از بین رفتن حجم زیادی از داروها و غلات و… آن مردم عزیز شد موجب تأثر و تألم شدید شد.

بی‌شک دست خداوند همراه با جبهه حق مقاومت و جماعت آزاده‌ای است که در برابر استکبار جهانی و صهیونیسم جنایت‌کار به پا خاسته‌اند.

اینجانب از جوار بانوی کرامت ضمن همدردی با دولت و ملت لبنان از خداوند سبحان برای از دست‌رفتگان طلب مغفرت و برای مجروحان طلب شفای عاجل دارم. خصوصاً برای خانواده طلاب و برادران لبنانی که در سایه حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها و در مکتب ولایت، درس علم و بصیرت می‌آموزند، سلامتی، عافیت و عاقبت‌به‌خیری آرزو دارم.

امید که توفان رخدادهای عظیم پی‌درپی عالم، نوید آرامش پس از ظهور قریب‌الوقوع حضرت ولی‌عصر ارواحنا فداه را به همراه داشته باشد.

سید محمد سعیدی
نماینده ولی فقیه در استان و تولیت آستان مقدس قم

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha