جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
اینستا

حوزه/ پرهیز از کارهای نمایشی به هر قیمتی، پرهیز از مطرح کردن خود، دوری از مافوق زدگی، توجه شدید به حقوق افراد، مردم‌گرایی و تواضع، حق‌گرا و حق‌پذیر... اینها چیزهایی است که با گذشت زمان فهمیدم بسیار گرانقدر و کمیاب است!

به گزارش خبرگزاری حوزه، حسین کمیلی(فعال فرهنگی) با انتشار تصویری در صفحه مجازیش نوشته است:

از بیرون، توقع همگان درباره آستان مقدس رضوی این است که با توجه به ظرفیتش، از حداکثر عقلانیت جمهوری اسلامی و چه بسا مسلمین بهره ببرد و نیز حداکثر معنویت در عملکرد کارکنان و مدیران این نهاد مقدس و مهم مشاهده بشود؛ حال آنکه اینگونه نیست و تراز اینها لااقل به صورت تجربی در مقایسه با جاهای دیگر، اصلا قابل قبول نیست و این قطعا یک امر ریشه دار است و نیازمند درمان اساسی. مهم اینست که روند حرکت رو به جلو باشد...

اینها بخشی از دغدغه‌های رییس ما هم بود که امروز همکاری ۲۰ ماهه من با ایشان، دکتر محمدعلی موحدی پایان یافت؛ و شاید از توفیقات من این بود که تجربه آستان را با ایشان شروع کردم، یکی از فرماندهان جنگ و آزاده که بخش خوبی از روحیات دفاع مقدس را در خودش حفظ کرده است. پرهیز از کارهای نمایشی به هر قیمتی، پرهیز از مطرح کردن خود، دوری از مافوق زدگی، توجه شدید به حقوق افراد، مردم گرایی و تواضع، حق گرا و حق پذیر... اینها چیزهایی است که با گذشت زمان فهمیدم بسیار گرانقدر و کمیاب است!!
ان شاءلله هرجا می‌رود خداوند نگهدارش باشد. کاش گروهی بروند و خاطرات بسیار شنیدنی‌اش از جنگ و اسارت را به طور کامل ثبت کنند.

پی نوشت: دخترم عکس رو که دیده میگه کسایی که از اینها دور سرشون میگذارن آدم‌های خوبین...

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha