جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
تصاویر/ بازدید مدیر روابط عمومی حرم حضرت معصومه(س) از رسانه رسمی حوزه

حوزه/ مدیر روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) از تکریم بیش از ۴۰۰ نفر از اصحاب رسانه استان قم به مناسبت روز خبرنگار خبر داد و گفت: خبرنگاران و اصحاب رسانه در ترویج معارف اهل‌بیت(ع) و خدمت به آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها همواره ما را یاری نموده‌اند.

به گزارش خبرگزاری حوزه،  حجت الاسلام محسن آمره از تکریم اصحاب رسانه استان قم شامل خبرگزاری‌ها، پایگاه‌های خبری، روزنامه‌ها، هفته‌نامه‌ها و فعالان شبکه‌های مجازی در استان قم به مناسبت روز خبرنگار خبر داد.

وی افزود: به پاس خدمات صادقانه و شایسته اصحاب رسانه در ترویج معارف اهل‌بیت(ع) بیش از ۴۰۰ نفر از اصحاب رسانه از ۱۲۵ مجموعه رسانه‌ای با دریافت غذای تبرکی حضرت،برای خود و خانواده‌شان تکریم شدند که این تبرکی‌ها در مهمانسرای آستان مقدس و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی تهیه شده است.

مدیر روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) گفت: رسانه‌ها یکی از مهم‌ترین ابزارهای ترویج فرهنگ اهل‌بیت(ع) در شرایط کنونی هستند که تأثیر زیادی بر سبک زندگی جامعه و تبیین ارزش‌های متعالی برای الگو دهی به جوانان دارند؛ بنابراین ما به عنوان خادمان اهل‌بیت(ع) تکریم خبرنگاران و رسانه‌های انقلابی را وظیفه خود می‌دانیم.

وی ادامه داد: هر چند امسال به علت محدودیت‌های موجود نتوانستیم برنامه‌های مورد نظر خود را همانند سال های گذشته دنبال کنیم اما خبرنگاران و اصحاب رسانه در ترویج معارف اهل‌بیت(ع) و خدمت به آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها همواره ما را یاری نموده‌اند و تکریم ایشان رسالتی است که در حد توان دنبال شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha