جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
تودیع معارفه مدرسه محمودیه شیراز

حوزه/ دبیر جامعه روحانیت شیراز گفت: معتقد هستیم که اگر رضایت ولی امر را داشته باشیم درواقع رضایت امام زمان(عج) نیز به‌تبع آن خواهیم داشت، خط قرمز ما در مدرسه اجرای اوامر مقام معظم رهبری است، ازاین‌رو با هیچ‌کس در این رابطه عقد و اخوتی نبسته ایم و اجرای خطوط ولایت و رهبر معظم انقلاب در مدرسه اولویت است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محی‌الدین طاهری عصر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیر مدرسه علمیه محمودیه شیراز که در مسجد حرم مطهر سید علاءالدین حسین(ع) برگزار شد، در خصوص علم و تهذیب اظهار داشت: علم و تهذیب دو نکته مهم برای طلاب و روحانیون است که باید در راستای عمل به این دو نکته حرکت کنند.

وی در ادامه با تصریح اینکه اگر تهذیب نباشد، علم باعث سقوط انسان می شود، اضافه کرد: همه هم‌وغم این بوده که تهذیب را ترویج دهیم.

دبیر جامعه روحانیت شیراز با اشاره به جایگاه و توانمندی مدیر، خاطرنشان کرد: اخلاق در مدیریت بسیار مهم و حائز اهمیت است. یک مدیر باید بتواند با دست‌باز فعالیت‌های خود را انجام دهد.

وی تصریح کرد: معتقد هستیم که اگر رضایت ولی امر را داشته باشیم درواقع رضایت امام زمان(عج) نیز به‌تبع آن خواهیم داشت، خط قرمز ما در مدرسه اجرای اوامر مقام معظم رهبری است، ازاین‌رو با هیچ‌کس در این رابطه عقد و اخوتی نبسته ایم و اجرای خطوط ولایت و رهبر معظم انقلاب در مدرسه اولویت است. 

 در این مراسم حجت الاسلام حسن زاده به عنوان مدیر مدرسه علمیه محمودیه معارفه شد.

پیش از این حجت الاسلام صمصامی به عنوان سرپرست در این مجموعه مشغول به فعالیت بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha