جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تصاویر/ بازدید حجت الاسلام والمسلمین برته از دست آوردهای معاونت آموزش حوزه

حوزه/ نمایشگاه دستاوردهای معاونت آموزش حوزه های علمیه با عنوان «معاونت آموزش؛ دستاوردها، فعالیت ها و احصاء نظرات» صبح امروز در محل این معاونت افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، نمایشگاه دستاوردهای معاونت آموزش حوزه های علمیه با عنوان «معاونت آموزش؛ دستاوردها، فعالیت ها و احصاء نظرات» صبح امروز در محل این معاونت افتتاح شد.

در این نمایشگاه به ارائه ی گزارشات و نمودارهای فعالیت های چهارسال اخیر این معاونت و نیز رونمایی از درختواره دانشی حوزه علمیه پرداخته شده است.

نمایه ها، نمودارها و نقشه های کشوری تدوین شده از نکات حائز توجه این نمایشگاه بوده که به خوبی بیانگر رشد چشمگیر بخش آموزش حوزه علمیه در طول چهار سال اخیر بوده است.

این نمایشگاه در دو بخش عمومی و اختصاصی طراحی شده و در بخش عمومی گزارشات مشترک بین همه ی مدیریت های زیرمجموعه ی این معاونت به نمایش گذاشته شده است.

در بخش اختصاصی نمایشگاه که شامل غرفه های مجزای مربوط به مدیریت های مختلف است، به صورت تفصیلی، فعالیت های هرکدام از آن ها به سمع و نظر بازدیدکنندگان می رسد.

این نمایشگاه ویژه و پذیرای مدیران و مسئولین تصمیم گیر و صاحب نظر حوزه علمیه است و تا روز پنجشنبه ۳۰ مرداد برقرار خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha