پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
کد خبر: 914252
۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۴
مسابقه حدیث ولایت

حوزه/ دبیر اجرایی مسابقه حدیث ولایت از شرکت بیش از ۲۱ هزار نفر در سه بخش کودک، نوجوان و عمومی این مسابقه خبر داد و گفت: این مسابقه با هدف معرفت افزایی نسبت به واقعه غدیر و مفهوم ولایت برگزار شد و اسامی برندگان به زودی در سایت‌ها و کانال‌های حرم مطهر کریمه اهل بیت(س) بارگذاری می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام مرتضی جعفری دبیر اجرایی مسابقه حدیث ولایت در گفت‌وگویی با بیان اینکه در مجموع بیش از ۲۱ هزار نفر در مسابقه حدیث ولایت شرکت کرده‎اند، اظهار کرد: در بخش عمومی ۱۰ هزار و ۵۳۴ نفر، بخش کودک هفت هزار و ۱۳۷ نفر و در بخش نوجوان سه هزار و ۷۵۵ نفر شرکت کرده‌اند.

وی افزود: ۲۰ تشکل مردمی و ۱۰۰ کانال تخصصی مجازی این مسابقه را برنامه اصلی خودشان قرار دادند و مخاطبان را به این مسابقه دعوت کرده‌اند.

جعفری اظهار کرد: این مسابقه با معرفی سه کتاب مدرسه غدیر برای نوجوانان، دست علی برای کودکان و فریادهای رسول الله برای بزرگسالان به معرفی واقعه غدیر و معرفت افزایی نسبت به مفاهیم ولایت و ولایت پذیری پرداخته است.

وی ادامه داد: قرعه کشی این مسابقه انجام شده است و ۱۴ پلاک طلا و ده‌ها هدیه متبرک آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) به برندگان اهدا خواهد شد.

دبیر اجرایی مسابقه حدیث ولایت اضافه کرد: اسامی برندگان در قرعه کشی به زودی در سایت و کانال‌های حرم مطهر به نشانی astanqom@ بارگذاری می‌شود و همچنین با تماس تلفنی هم به آن‌ها اطلاع رسانی خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha