دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام سید جواد هاشمی، مسئول جدید دفتر حراست و تحقیقات حوزه علمیه خراسان

حوزه/ مسئول جدید دفتر حراست و تحقیقات حوزه علمیه خراسان، صیانت از حوزه را در واقع پاسداشت و حفظ دستاوردهای علمای سلف عنوان کرد و گفت: همه باید با کمک همدیگر حوزه انقلابی را تقویت نماییم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، حجت الاسلام سید جواد هاشمی، مسئول جدید دفتر حراست و تحقیقات حوزه علمیه خراسان در مراسم معارفه خود، بر لزوم صیانت در این حوزه تاکید و خاطرنشان کرد: وظیفه داریم در همه جریان ها، رفتارها و تصمیمات حوزه به منظور صیانت و حفظ دستاوردهای آن توجه داشته باشیم.

وی، حل مشکلات طلاب به عنوان سربازان مظلوم حضرت بقیه الله ارواحنا له الفدا را مهمترین بخش خدمتی خود دانست و صیانت از حوزه علمیه را در واقع پاسداشت و حفظ دستاوردهای علمای سلف عنوان کرد و گفت: همه باید با کمک همدیگر حوزه انقلابی را تقویت نماییم و به طور دسته جمعی به مطالبات مدنظر مقام معظم رهبری و تاکیدات مدیر حوزه علمیه خراسان جامعه عمل بپوشانیم.

حجت الاسلام هاشمی، دفتر حراست را مأمن و پناهگاه حوزویان برشمرد و ابراز کرد: این که یک استاد و طلبه به راحتی حرف خود را بزند، بسیار مهم است و از این رو، باید دقت کرد که ارتباط صمیمانه بین این دفتر و بدنه حوزه برقرار شود.

مسئول دفتر حراست و تحقیقات حوزه علمیه خراسان، اهتمام به سلسله مراتب امر به معروف را در دستور کار خود دانست که به طور مستمر نسبت به آن توجه خواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین سید مصباح عاملی، مدیر حوزه علمیه خراسان در حکم مسئول جدید دفتر حراست و تحقیقات آورده است: امیدوارم با تکیه بر لطف ایزد منان و استمداد از حضرت بقیه الله الاعظم عجل الله تعالی فرجه الشریف و بهره گیری از رهنمودهای مقام معظم رهبری، ضمن هماهنگی با دیگر معاونین و دفاتر مرکز و مدیران محترم مدارس، نسبت به صیانت و حراست از حوزه علمیه خراسان با عمل در چارچوب شرح وظایف تعیین شده منشاء خدمات شایسته ای باشید. دوام توفیقات جنابعالی را از خداوند متعال خواستارم.

انتهای پسام/313/25

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha