پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
آستان قدس

حوزه / قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی از خادمین شورای معارف سیما و شبکه قرآن به پاس خدمات ایشان در ایام کرونا قدردانی کرد.

به گزارش  خبرگزاری حوزه، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، مصطفی خاکسار قهرودی، قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی در سپاس نامه‌ای به مدیر شبکه قرآن و دبیر شورای معارف سیما از خدمات خادمین شورای معارف سیما و شبکه قرآن در ایام کرونا تقدیر کرد.

آستان قدس رضوی در آستانه ماه محرم و در حاشیه مراسم تعویض پرچم و اذن عزا که شب گذشته در حرم مطهر رضوی برگزار شد، به پاس تلاش های جهادگرانه خادمین شورای معارف سیما و شبکه قرآن در ایام شیوع کرونا و بسته بودن اماکن مذهبی تشکر و قدردانی کرد.

در متن سپاس نامه مصطفی خاکسار قهرودی، قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی به جواد شیخ اکبری آمده است: اینک که به فضل خدای متعال بنا به سخت کوشی و وظیفه شناسی خود موفق به خدمت رسانی با فضیلت، در عرصه اشاعه فرهنگ رضوی و حسینی شده اید، همت و همکاری شما در پخش برنامه های زنده حرم مطهر امام علی بن موسی الرضا علیه السلام برای نیل به اهداف عالیه و ایجاد تحولی زیبنده در سالی که مزین به جهش تولید است، می تواند اثربخش باشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha