چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
سید محمد حسین چاوشیان

حوزه / رئیس موسسه خانواده اسلامی و تربیت معنوی (خاتم) بابیان این‌که بُعد تربیتی و فرهنگی ورزشکاران همواره مورد غفلت واقع‌شده است،گفت: بزهکاری و اتفاقاتی که برای ورزشکاران می‌افتد نشان می‌دهد که ما تنها به بُعد ورزشی و قهرمانی ورزشکاران پرداخته‌ایم و از اصول دیگر غفلت کرده‌ایم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، دکتر سید محمدحسین چاوشیان طی سخنانی در برنامه فرهنگی والدین خوب، فرزندان خوب که به همت موسسه خانواده اسلامی و تربیت معنوی در آکادمی قهرمانی هدف برگزار شد، اظهار داشت: نهاد مقدس خانواده همواره در طول زمان با تهدیداتی مواجه است و گاه این تهدیدات والدین را شامل می‌شود و در برخی از زمان فرزندان را در برمی‌گیرد.

وی ادامه داد: پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و اعتیاد در بین نوجوانان و آشنایی والدین با این مشکلات یکی از برنامه‌های اصلی است که موسسه خاتم با همکاری مراکز و سازمان‌های دولتی و خصوصی آن را دنبال می‌کند.

چاوشیان افزود: علاوه بر این‌یکی از اهداف ما سوق دادن خانواده‌ها به سمت اسلامی‌تر شدن و افزایش معنویت بین آن‌ها است که در برنامه‌های موسسه به‌عنوان یک اولویت برتر مورد تأکید است.

وی به اهمیت توجه بیشتر به ورزشکاران اشاره کرد و گفت: بزهکاری و اتفاقاتی که برای ورزشکاران می‌افتد نشان می‌دهد که ما تنها به بُعد ورزشی و قهرمانی ورزشکاران پرداخته‌ایم و از اصول دیگر غفلت کرده‌ایم.

رئیس موسسه خانواده اسلامی و تربیت معنوی (خاتم) تصریح کرد: نیاز داریم که کارگاه‌های مختلفی را برگزار کنیم تا به سمت کاهش آسیب‌های اجتماعی بین نوجوانان و ورزشکاران حرکت کنیم.

وی بیان داشت: قطعاً با برگزاری اردوها و برنامه‌های مختلف می‌توانیم قدمی درزمینهٔ کاهش آسیب‌های اجتماعی برداریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha