جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام والمسلمین صفدر محمدی

حوزه/مدیر حوزه علمیه آذربایجان غربی گفت: با برنامه ریزی های صورت گرفته آمادگی هر گونه اقدام را داریم حتی فضایی را به منظور حضور اساتید و ضبط دروس آنان در نظر گرفته ایم که اگر قرار بر آموزش غیر حضوری باشد این شرایط از هم اکنون فراهم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین صفدر محمدی در نشست مجازی مدیران استانی حوزه های علمیه با معاونت آموزش حوزه در سخنانی،  اظهارکرد: به منظور بهره مندی هرچه بیشتر طلاب در سال جدید تحصیلی پیرو مصوبات و بخشنامه های ارسالی از سوی مرکز، جلساتی را با مدیران استان داشته ایم و برنامه را تبیین و بررسی کرده ایم. چیزی که مسلم است تأکید بر حضور طلاب بویژه پایه اول و دوم حوزه با رعایت پروتکل های بهداشتی می باشد و سایر پایه ها نیز بر اساس اقتضائات اگر امکان حضور باشد به صورت حضوری و الا تلفیقی و یا مجازی محض پیگیری خواهیم کرد.

وی افزود: با برنامه ریزی ها صورت گرفته آمادگی هر گونه اقدام را داریم حتی فضایی را به منظور حضور اساتید و ضبط دروس آنان در نظر گرفته ایم که اگر قرار بر آموزش غیر حضوری باشد این شرایط از هم اکنون فراهم است.

مدیر حوزه علمیه آذربایجان غربی گفت: با تشکر از زحمات چشمگیر مدیریت فناوری اطلاعات و آموزش حوزه، باید بگویم که سامانه نجاح با این وضعیت موجود جوابگوی اساتید و طلاب نیست.

انتهای پیام   ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha