سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
حجت الاسلام عالم زاده نوری

حوزه/ مراسم رونمایی از «کتاب سیر مطالعاتی اخلاق اسلامی»، امروز به همت معاونت تهذیب حوزه های علمیه در قم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، مراسم رونمایی از «کتاب سیر مطالعاتی اخلاق اسلامی»، امروز با حضور حجت الاسلام والمسلمین هادی صادقی رئیس مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضائیه و حجت الاسلام والمسلمین ملکی قائم مقام مدیر حوزه های علمیه در امور استان ها و حجت الاسلام والمسلمین عالم زاده نوری معاون جدید تهذیب حوزه های علمیه برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین عالم زاده نوری در این مراسم رونمایی که در ساختمان مرکز مدیریت حوزه های علمیه در دارالولایه در قم  و به همت معاونت تهذیب حوزه های علمیه برگزار شد، گفت:امام صادق(ع) در روایتی فرمود، اخلاقیات سجایایی است که خدا به انسان می دهد که بعضی سرشتی و بعضی منوط به نیت و اختیار انسان است و کسی که با نیت و اختیار صفتی را در خود پدید آورد، او افضل از دیگران است.

معاون تهذیب حوزه های علمیه با بیان اینکه از جمله نیازهای  فرهنگی بشر محتوای سالم برای رشد روحی و جسمی بشر و تغذیه فکری است، افزود: جامعه امروز نیازمند محتوای سالم و معرفی کتابهای خوب برای تعالی است.

وی بیان داشت: امروز شاهد این هستیم که معاونت تهذیب در عرصه حوزه فرهنگی، اقدام به تولید محتوا و تولید اثر کرده که یکی از آنها سیر مطالعاتی اخلاق اسلامی است و قطعا تولید این نوع محتوای فرهنگی و به خصوص در باب اخلاق برای جوانان می تواند کار سودمند باشد.

 ۳۱۳/۴۰

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha