شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
دفاع مقدس

حوزه/فرمانده سپاه شهرستان ابرکوه در آستانه هفته دفاع مقدس اهم برنامه های بزرگداشت هفته دفاع مقدس را در این شهرستان اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در ابرکوه، سرهنگ ابرقویی، ظهر امروز در نشست خبری ویژه برنامه های هفته دفاع مقدس اظهار داشت: رشادت ها و از خودگذشتگی بزرگ مردمانی با اقتدا به سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع)و یاران با وفایش با خون خود از ارزش های انقلاب دفاع کردند و عاشقانه دل به آرمان های امام راحل عظیم الشأن سپردند و برای عزت و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نقش آفرینی کردند.

وی افزود:  شهرستان ابرکوه با برنامه هایی که توسط بسیج و سایر نهادها انجام خواهد شد به استقبال هفته دفاع مقدس می‌رود و از همه پایگاه های مقاومت و نهادهای فرهنگی خواست نسبت به فضاسازی اداری و محیطی مناسب هفته دفاع مقدس اقدام کنند.

فرمانده سپاه ابرکوه گفت: با توجه به شیوع کرونا، برنامه‌های پیش بینی شده هفته دفاع مقدس بارعایت پروتکلهای بهداشتی و برخی به صورت مجازی برگزار می‌شود.

سرهنگ ابرقویی برخی از برنامه های پیش بینی شده را برگزاری نشست های بصیرت افزایی به صورت حضوری و مجازی، برگزاری مسابقات کتابخوانی، تیراندازی و... همچنین راه اندازی هیئتهای اندیشه ورز و تشکیل جلسات مستمر، ضدعفونی محلات، تهیه و توزیع بسته‌های غذایی و بهداشتی، فعال کردن تیم پزشکی توسط بسیج جامعه پزشکی، رژه خودرویی، غبارروبی گلزار شهدا و... برشمرد.

وی تصریح کرد: همه مسئولان و نهادها نسبت به بزرگ داشت هفته دفاع مقدس مسئولیتی خطیر دارند و ان‌شاءالله در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت که یادگار آن ایام است و انتقال به نسل‌ آینده اهتمام کافی را داشته باشند

انتهای پیام/۳۱۳/۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha