جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سید محمدکاظم مدرسی

حوزه/نائب رئیس شورای حوزه علمیه یزد بازخوانی سرمایه های دفاع مقدس را خواستار شد و گفت: نباید در مقابل دشمن احساس شکست داشته باشیم و شجاعت مسئولان در دوران دفاع مقدس یک سرمایه بود و متأسفانه این شجاعت امروز در برخی مسئولین تبدیل به بزدلی شده است، تکیه به نیروهای داخلی در دوران دفاع مقدس یک سرمایه بود و امروز نگاه به بیرون از مرزها متأسفانه  برای برخی از مدیران سرمایه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در یزد، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد کاظم مدرسی، امروز در جمع نمازگزاران مردم محمد آباد یزد اظهار داشت: علنی شدن روابط برخی از آدمک های متأسفانه قدرت دار منطقه با رژیم اشغالگر قدس  جریانی است که نمی توان گفت آن ها  حاکم منطقه اند، بلکه آدمک هایی بوده و هستند یه کمی قدرت در اختیار آن ها قرار داده اند و این ها در حقیقت عروسک های کوکی شیطان صفتی هستند که از سابق نیز در اختیار آمریکایی ها بوده اند و اکنون علنی شده است.

وی افزود: امارات از ۵۰ سال گذشته تا کنون زیر پرده روابط را دارد و اکنون علنی شده است؛ اینجور نیست که آمریکایی ها الان برقراری رابطه داشته باشند و آن ها آمده اند این رابطه را علنی سازی کرده اند.

امام جمعه بخش مرکزی یزد تصریح کرد: این علنی سازی در حقیقت باعث ریشه کردن خود همین شیخک ها و آدمک های غرب زده غربگرای عروسکی آمریکایی است و امیدواریم انشاءالله همه این ها به درک واصل شوند و امت اسلامی از این حرکت ها در امان و محفوظ بماند.

حجت الاسلام والمسلمین مدرسی هشدار داد: بدانید ایران اسلامی در مقابل این حرکت ها آرام ننشسته و دوستان ما سروران ما در سپاه و عزیزان قدرتمند ما در ارتش و آن هایی که در این زمینه پای امر ولایت ایستادگی دارند و در مسیر خط ولایت از خودشان استواری نشان داده اند با الهام از فرمایشات امام و مقام معظم رهبری و سیاست های کلی نظام در مقابل این جریانات هدف و راهبرد مشخصی دارند که باید دعا کنیم موفق و مؤید باشند.

وی در بخش دیگری از سخنانش خطاب به اعضای خانه ملت گفت:خاطر نشان کرد: مجلس انقلابی تشکیل شد، نیروهای ارزشی و انقلابی پا در این میدان گذاشتند به نظر می رسد باید یه کمی جذیت بیشتری از خودشان نشان دهند تا آنجا که با سیاست های کلی نظام در تضاد نیست مجلس باید در زمینه این نابسمانی ها و نابهنجاری ها ورود جدی داشته باشد.
امام جمعه بخش مرکزی یزد یادآور شد: از تشکیل این مجلس شورای اسلامی تا زمان حاضر چند ماهی نمی گذرد حدود ۳۰۰درصد کاهش ارزش پول ملی را داشته ایم، بعضی از اجناس ۲۰۰ تا ۳۰۰ درصد افزایش قیمت داشته باشد، خیلی از این ها ارتباطی با تحریم ندارد و بخشی را احساس می کنیم بر اساس سوء مدیریت هاست.

حجت الاسلام والمسلمین مدرسی افزود: البته ما مردم گاهی در رأی دادن به نامزدها اشتباه می کنیم؛ وقتی اشتباه کردیم و رای نادرست دادیم نباید انگشت اشاره به سمت دیگران دراز باشد بلکه باید توجه کنیم چه کسانی را داریم انتخاب می کنیم با چه شعاری دارند وارد عرصه می شوند.

وی تأکید کرد: باید ترمز این جریانات کشیده و گرفته شود و باید از آقای رئیس جمهور مطالبه کنند شما به جای این همه دستورالعمل برای ستاد کرونا به عنوان سخنگوی کرونا در دفتر کار بنشینی و دائما حرف هایی زده شود که یک مأمور معمولی هم می تواند بزند.

امام جمعه بخش مرکزی یزد خواستار شد: به جای این کارها به دنبال رونق تولید و حل مشکلات معیشتی مردم بروید.امروز دشمن یکی از اهداف کلانش دلسرد کردن مردم از انقلاب و نظام دینی است و مأیوس کردن از نظامی است که در رأس آن یک فقیه جامع الشرائط است.

حجت الاسلام والمسلمین مدرسی ابراز کرد: البته ما احساس می کنیم برای اینکه یک مجلس انقلابی را ناکارآمد کنند یک این چنین حرکت هایی در کشور دارد صورت می گیرد اما مجلس انقلابی هم نباید بیکار بنشیند و باید سئوال کند، هشدار بدهد، بازخواست و حقوق مردم را  مطالبه کند.

وی تصریح کرد: در آستانه سالگرد دفاع مقدس هستیم برای حل مشکلات و نابسمانی های امروز جامعه چاره ای جز استفاده از سرمایه های دوران دفاع مقدس نداریم.در دوران دفاع مقدس ما تحریم بودیم، مشکلات اقتصادی داشتیم و کمبود امکانات بود اما جنگ را  یک عده جوان پا به کار مأمن و مکتبی ولایت مدار اداره کردند.

امام جمعه بخش مرکزی یزد با بیان این که ما امروز نیازمندیم به یک این چنین مدیریت هایی هستیم خاطر نشان کرد: ، به مدیریت هایی که اولا از قشر جوان باشند و پر انرژی، روشن باشند و بصیر و سر سپرده دین و ارزش های دین و انقلابی باشد.

وی تأکید کرد: ما از مجلس انقلابی و تنها نمایندگان یزد انتظار نداریم، انتظار ما فراتر از آن چیزی است که از نمایندگان بخواهیم از خود مجلس، مجموعه مجلس، مدیریت مجلس مطالبه می کنیم.

نائب رئیس شورای حوزه علمیه یزد خواستار شد: سرمایه های دوران دفاع مقدس امروز باید بازخوانی شود و از آن استفاده شود برای مدیریت درون کشور، شایسته سالاری، اعتماد متقابل  بین مردم و نظام از سرمایه های دوران دفاع مقدس است؛عدم احساس شکست و مغلوب شدن در مقابل دشمن از سرمایه های این دوران است.

حجت الاسلام والمسلمین مدرسی اذعان کرد: نباید در مقابل دشمن احساس شکست داشته باشیم و شجاعت مسئولان در دوران دفاع مقدس یک سرمایه بود و متأسفانه این شجاعت امروز در برخی مسئولین تبدیل به بزدلی شده است، تکیه به نیروهای داخلی در دوران دفاع مقدس یک سرمایه بود و امروز نگاه به بیرون از مرزها متأسفانه  برای برخی از مدیران سرمایه است.

وی یادآور شد: جوانان در آن جریان میدان دار بودند، یک سرمایه بود جوانی در دوران دفاع مقدس یک سرمایه بود در حالی که امروز این چنین نیست، وحدت و یکپارچگی سرمایه بود این ها را باید برگردانیم نگاهی به سرمایه های قبل داشته باشیم و از این سرمایه ها برای مدیریت ها استفاده کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha