جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
هفته دفاع مقدس

حوزه/ معاون فرهنگی مدرسه علمیه حضرت خدیجه(سلام الله علیها) بهاباد گفت: یکی از وظایف طلاب پاسداشت، بیان و ترویج فرهنگی ایثار و شهادت در میان نسل جوان است تا آنها بدانند چه خون هایی برای دفاع از این آب وخاک ریخته شده است.

 به گزارش خبرگزاری حوزه از یزد، خانم  اعظم درندی در  جمع بانوان شاخص بهاباد، گفت: هفته دفاع مقدس آینه ای تمام عیار از مردان و زنانی است که در دفاع از مملکت خویش، جوانمردانه جنگیدند تا ایران اسلامی استوار بماند.

معاون فرهنگی مدرسه  علمیه حضرت خدیجه( سلام الله علیها) بهاباد به اهمیت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و افزود:  یکی از وظایف طلاب، پاسداشت، بیان و ترویج فرهنگی ایثار و شهادت در میان نسل جوان است تا آنها بدانند چه خون هایی برای دفاع از این آب وخاک ریخته شده است.

وی، اجرای نشست باموضوع گرامیداشت هفته دفاع مقدس، برگزاری نمایشگاه از غدیر تا حضور، برگزاری مراسم گرامیداشت دوشهید از شهدای بهاباد در محل قبور شهدای گمنام، معرفی کتاب شهدا و برگزاری مسابقه کتابخوانی و  توزیع زندگی نامه و وصیت نامه شهدا در مدارس و کمپ ها شهرستان بهاباد را از اهم فعالیت های مدرسه علمیه حضرت خدیجه(سلام الله علیها) در هفته دفاع مقدس برشمرد.

 گفتنی است، جلسه هیئت اندیشه ورز بانوان با موضوع هفته دفاع مقدس، در مدرسه علمیه حضرت خدیجه(سلام الله علیها) بهاباد با حضور معاون فرهنگی اجتماعی فرمانداری شهرستان بهاباد،  مسئول فرهنگی ناحیه مقاومت سپاه شهرستان بهاباد، مسئول امور کتابخانه های این شهرستان  برگزار شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha