جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تصاویر/ مراسم تودیع و معارفه مدیر مرکز آموزش مهارت های کاربردی

حوزه/ مددی گفت: هر دوره آموزشی بین ۲۰ تا ۳۰ میلیون تومان هزینه را جهت تولید، تدوین و بارگذاری آن در بر می گیرد، اما به صورت رایگان در اختیار طلاب قرار می گیرد.

علی اصغر مددی، مسئول آموزش غیرحضوری مرکز آموزش های کاربردی حوزه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، ضمن معرفی سامانه آموزش مجازی این مرکز گفت: این سامانه مانند یک فروشگاه اینترنتی است با این تفاوت که محصولات آن رایگان است.

وی اظهار داشت: در این سامانه دوره های آنلاین و آفلاین برگزار می شود؛ برای دوره های برون خط، صوت اساتید در استودیویی که مرکز آموزش های کاربردی حوزه راه اندازی نموده است ضبط و سپس در سامانه بارگذاری می شوند.

مددی گفت: در این سامانه درختواره های دانشی آموزش های کاربردی به مخاطبین نمایش داده می شود و بر اساس سرفصل هایی که در آنها آمده است دوره ها تدارک دیده شده اند؛ کلاس هایی همچون اصول تبلیغ، کلاسداری در مدرسه، کلاسداری در دانشگاه و سایر کلاس ها و دوره هایی که ذیل کارویژه های روحانیت در نظام، حوزه و جامعه تعریف می شوند.

وی عنوان داشت: در زمینه هنر و رسانه دوره های کارشناسی تولیدات دینی، کارشناسی مذهبی و مجری رسانه، کارشناسی روزنامه نگاری و نشریه داری را تاکنون توانسته ایم برگزار نماییم.

مسئول آموزش غیرحضوری مرکز آموزش های کاربردی حوزه گفت: ما بستری را ایجاد کرده ایم برای آموزش و دسترسی آسان طلاب که بتوانند در هر نقطه ای از کشور از علم و دانش اساتید توانمندی که شاید فقط در قم و شهرهای بزرگ در دسترس باشند آنها هم استفاده ببرند و به نوعی در راستای تحقق عدالت آموزشی قدم برداریم.

وی بیان داشت: اپلیکیشن این سامانه نیز در دست طراحی است و در طول چند روز آینده ارائه خواهد شد.

مددی گفت: طلاب برای عضویت در این سامانه نیازی به تعریف کاربری جدید ندارند و با همان کاربری که در سامانه پیشخوان حوزه دارند در این سامانه نیز عضویت می یابند؛ در سامانه ی پیشخوان یک کاشی به این سامانه اختصاص داده شده و برای طلاب قابل مشاهده است.

وی خاطرنشان کرد: برای هر دوره آموزشی بین ۲۰ تا ۳۰ میلیون تومان هزینه جهت تولید، تدوین و بارگذاری آن هزینه می شود اما به صورت رایگان در اختیار طلاب قرار می گیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha