پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
جهاد

حوزه‌/ گروه جهادی سفیر مهربانی از ۵ روز قبل در جزیره هرمز مشغول ساخت و ساز سرویس بهداشتی و حمام برای خانواد های کم برخوردار است.

حجت الاسلام داریوش حسن زاده، مسئول گروه جهادی سفیر مهربانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در بندرعباس گفت: با توجه به اینکه امسال به دلیل بیماری منحوس کرونا محروم از حضور در مسیر راهپیمایی اربعین و استشمام فضای بهشتی حرم و بارگاه منوّر حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام شدیم، برای ساخت و ساز و تعمیر منازل مسکونی محرومان جزیره هرمز، با همکاری ستاد اجرایی فرمان امام (ره ) به این جزیره اعزام شدیم.

وی ادامه داد: گروه جهادی سفیر مهربانی از ۵ روز قبل در جزیره هرمز مشغول ساخت و ساز سرویس بهداشتی و حمام برای خانواد های کم برخوردار است.

حسن زاده اضافه کرد: گرچه اعضای این‌گروه از کربلا دور هستند، اما به یاد حضرت سیدالشهدا(ع) خدمت به محرومیت منطقه ای که در روز های اخیر شاهد اعلام نام این جزیره از سوی رهبر معظم انقلاب هستیم قدم برداشتند.

مسئول گروه جهادی سفیر مهربانی در ادامه گفت: هر جا جهادی عمل کردیم باعث شد کارها پیش برود و هر گاه منتظر نشستیم تا کارهای بر زمین مانده را دیگران انجام دهند و امیدمان به دیگران بود، عقب ماندیم.

گروه جهادی سفیر مهربانی طی سابقه ۳ ساله تأسیس خود اقدامات شاخصی مانند کمک رسانی به سیل زدگان جاسک و بشاگرد و همدلی احسان و تأمین بسته های مشق احسان و همچنین طی سیل سال گذشته منطقه زاچ و داربست از اولین گروه هایی اعزامی به منطقه بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha