پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
وحدانی

حوزه/امام جمعه دهدشت گفت: آمریکا چه با ترامپ چه بایدن، انقلاب اسلامی را برنخواهد تافت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر، امروز در خطبه‌های نماز جمعه دهدشت، پایان تحریم تسلیحاتی کشورمان را پیروزی ملت ایران بر استکبار جهانی دانست و اظهار داشت: پایان تحریم تسلیحاتی بعد از ۱۳سال نشان از موفقیت ملت ایران و گفتمان مقاومت و ایستادگی دارد.

امام جمعه دهدشت تصریح کرد: این پیروزی حقوقی و سیاسی راهبردی نتیجه تلاش تیم دیپلماسی برای مقابله با شیطان بزرگ و ایستادگی ملت به عنوان پشتوانه محکم بود.

وی ادامه داد: ایستادگی جمهوری اسلامی قدرت ایران را به منصه ظهور رساند و برگ برنده برای مبارزه با دشمن شده است.

خطیب نماز جمعه دهدشت اضافه کرد: سهم اصلی را شهیدان دفاع از حرم و سردارانی همچون سلیمانی دارند.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر با بیان اینکه صنعت دفاعی و نظامی ایران هدف اصلی تحریم طی ۴۲سال گذشته استکبار بود، افزود: علیرغم همه تحریم‌ها امروز بسیاری از تسلیحات نظامی در کشور ساخته می‌شود و آنچه باعث امنیت و استقلال است، اتکای درونی است که این را مدیون دانشمندان جوان انقلابی، هدایت‌های رهبری و پاسخگویی به عملیات روانی و ایستادگی قوای سه گانه هستیم.

وی، انتخابات پیش‌رو در آمریکا را یادآور شد و گفت: آمریکا چه با ترامپ چه بایدن انقلاب اسلامی را برنخواهد تافت.

وحدانی‌فر برخی تحلیل‌ها از نتیجه این انتخابات را غلط و دشمن شاد کن خواند و تصریح کرد: نتیجه انتخابات تفاوتی ایجاد نمی‌کند؛ آمریکا، آمریکاست. 

وی با بیان اینکه طبیعی است آمریکا یا روباه پیر برای کاهش تلخی شکست شیطنت کنند، تاکید کرد: اعتماد به اروپا صحیح نیست؛ برخی فکر می کنند رای ممتنع اروپا در یک مسئله هنر است.

امام جمعه دهدشت در ادامه افزود: باید قدرت درونی را افزایش داد و به کسانی که قدرت آمریکا را بزرگنمایی و قدرت کشور را نادیده می‌گیرند، توصیه می‌کنم تاریخ را مطالعه و آمریکا را در یک قرن گذشته پایش کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود هشتم ربیع الاول سالروز شهادت امام حسن عسکری(ع) را تسلیت گفت و افزود: جوانان زندگی امام عسکری(ع) را مطالعه و سرمشق زندگی خود قرار دهند.

خطیب نماز جمعه دهدشت همچنین با تبریک هفته نیروی انتظامی به سبزپوشان امنیت آفرین، تصریح کرد: آسایش و آرامش امروز مرهون زحمات این عزیزان است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • محمد مهدی اسلامی IR ۱۷:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
    0 0
    با سلام و احترام بر امام جمعه ی عزیز و بزرگوار دهدشت و با تشکراز ایشان ، حقیر که متن مناظره ی دوم این دو وحشی آمریکا،_ ترامپ و بایدن _را در یکی از وب سایت های خوب خواندم ، نوشتم : چیزها زین گفتگو آموختیم __زین سبب لب های خود را دوختیم __از شما پنهان چرا ، خود سوختیم ___کجروی های زیاد اندوختیم ___شیفته ی بر غرب را باید خبر __کرد و گفت این تحفه را جائی مبر __ چون شما را می سزد تنها و بس ___حیف باشد گر دهید آن را به کس ___ادخارش ،هان یقیناََ لازم است __هر که را کاو (=که او)بر کمالات عازم است ___نیست بهتر زین کمالی غرب را __می ستاید ظلم و زور و حرب را ___تا به تسلیم آورد آزادگان ___همچو نوکرهای خود در پادگان ___علت در گیریش با ما است این ___از چه هستیم طالب احکام دین __پس به پای خویش باید ایستیم ___پیرو حق بوده و پست نیستیم .