پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
مدیرکل کمیته امداد فارس

حوزه/ مدیر کل امداد فارس گفت: در ۷ ماهه امسال ۲۶۹۲ خدمت عمرانی به مددجویان تحت حمایت این نهاد ارائه شده است.

محمد بذرافشان در گفت و گو با خبرنگار «حوزه» در شیراز، در خصوص خدمت به محرومین اظهار داشت: حضرت امام خمینی(ره) در خصوص کمک به محرومین و تلاش برای رفاه طبقات محروم جامعه تاکید کردند.

وی با تصریح اینکه در راستای عمل به منویات حضرت امام خمینی(ره) در هفت ماهه امسال ۲ هزار و ۶۹۲ خدمت عمرانی به مددجویان تحت حمایت این نهاد ارائه شده است، اضافه کرد: به منظور تعمیر، تکمیل و باز سازی این تعداد خدمت عمرانی در استان، اعتباری به میزان ۳۵۷ میلیارد و ۴۵۹ میلیون ریال هزینه شده است.

مدیرکل امداد امام خمینی(ره) استان فارس همچنین با بیان اینکه در مدت مذکور ۷۰۵ واحد مسکن روستایی و ۴۴۷  واحد مسکن شهری برای مددجویان خریداری و احداث شده است، خاطرنشان کرد: همچنین ۱۳۶۰  واحد مسکن شهری و روستایی در استان مورد تعمیرات جزئی و کلی قرار گرفتند.

وی افزود: ۸۰ واحد مسکونی نیز صرفا جهت ایتام و به ۱۰۰ واحد مسکن نیمه تمام روستایی مددجویان نیز، مساعدت بلاعوض از سوی بنیاد مسکن اختصاص یافته است.

بذرافشان در پایان به هزینه کرد اعتبارات مسکن مددجویی در بازه زمانی مذکور اشاره کرد و بیان داشت: از ۳۵۷ میلیارد و ۴۵۹ میلیون ریال اعتبار هزینه شده،  ۲۷ میلیارد و ۴۳۷ میلیون ریال از محل زکوات استان، ۸۱ میلیارد و ۳۷۶ میلیون ریال توسط خیران و کمک های مردمی  و مابقی از محل اعتبار دولتی، تسهیلات صندوق قرض الحسنه امداد ولایت و مساعدت بلاعوض بنیاد مسکن فارس تامین و هزینه شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha