شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
صفحه مجازی آستان حضرت معصومه

حوزه/ صفحه و کانال رسمی آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها با ارائه سرویس‌های معارفی و خدماتی این آستان در دو نرم‌افزار روبیکا و روبینو راه اندازی شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، همزمان با سالروز ورود بانوی کرامت به شهر مقدس قم صفحه و کانال رسمی آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها با ارائه سرویس‌های معارفی و خدماتی این آستان مقدس در نرم افزارهای روبینو و روبیکا راه اندازی شد.

بر اساس این گزارش: این سرویس‌ها شامل پخش زنده اینترنتی، حرم گردی مجازی، پیوندهای آسمانی، اطلاع رسانی برنامه‌های آستان، زیارت نیابتی، پرداخت هدایا و نذورات به صورت اینترنتی و سایر خدمات ایجاد شده در پرتال جامع آستان مقدس است.

همچنین درگاه اینترنتی کانال رسمی آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها با عنوان «سلام ای دختر موسی بن جعفر علیه السلام» همزمان با سالروز ورود حضرت معصومه سلام الله علیه به شهر مقدس قم در ویترین نرم افزار روبیکا قرار گرفته است.

گفتنی است: روبینو یک نرم افزار بومی جایگزین اینستاگرام و روبیکا یک نرم افزار جامع دارای شبکه اجتماعی است و نشانی اینترنتی صفحه و کانال رسمی آستان مقدس حضرت معصومه در روبینو و روبیکا astanqom@ می‌باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha