جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
هم‌اندیشی حوزه و فضای مجازی در قم

حوزه/ هم اندیشی حوزه و فضای مجازی با حضور طلاب و فضلای حوزه و با عنوان «انعکاس حوزه‌ علمیه و بی‌عملی در قبال فضای مجازی» امروز شنبه در قم برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری حوزه، هم اندیشی حوزه و فضای مجازی با حضور طلاب و فضلای حوزه و با عنوان «انعکاس حوزه‌ علمیه و بی‌عملی در قبال فضای مجازی» امروز شنبه 1 آذر ماه در قم برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش: بازخوانی منطق اصیل و توانمند انقلاب درباره فناوری در مقابل نگاه تکنوکرات و تکنولوژی‌هراسی جریان التقاط از اهداف این نشست اعلام شده است.

ابهامات و پرسش‌های طلاب درباره فضای مجازی و نقش حوزه، چگونگی مطالبه درباره فضای مجازی در حوزه اندیشه و عمل، راهکارهای جلوگیری از انتشار مطالب سست و بی‌پایه توسط طلاب غیرمسلط به اسم حوزه علمیه، استفاده از بعد رسانه‌ای فضای مجازی در نشر معارف اسلامی، بررسی چرایی عدم وجود برنامه و راهبرد مشخص و انفعال حوزه در خصوص آسیب‌های فاجعه‌بار فضای مجازی بی‌ضابطه برای جوانان، انتقاد و مطالبه نسبت به مدیریت مشکوک فضای مجازی، تجمیع تجربیات موفق و بی‌سابقه فعالیت‌های مجازی طلاب جوان و انقلابی در عرصه ترویج و نشر معارف اهل بیت علیهم السلام، فعالیت های  جهادی طلاب، مبارزه با فساد و مطالبه‌گری و ترویج ارزش‌های اسلامی از محورهای احتمالی این نشست خواهد بود.
این نشست به طور زنده در روبیکا، گپ و سروش پخش می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • رضا IR ۱۴:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۱
    0 0
    مردم راه خودشان را میروند و حوزوبان هم همینطور ،به همین دلیل است که هر روز فاصله مردم با آنها با هم بیشتر میشود و اگر نیازهای دینی مردم برآورده نشود شاید به بی راهه بروند و این خطری بیسار جدی است
  • علی IR ۱۵:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۱
    0 0
    چه ساعتی ؟