جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سفیران کریمه

حوزه/ سفیران کریمه اهل بیت سلام‌الله علیها به همراه پرچم متبرک آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها از گروه‌های جهادی فعال در عرصه‌های فرهنگی و خدمت‌رسانی به مردم تجلیل می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، به مناسبت سالروز ارتحال کریمه اهل بیت سلام الله علیها تعدادی از خادمان حضرت به همراه پرچم متبرک آستان مقدس با عنوان سفیران کریمه به تجلیل از گروه های فرهنگی جهادی می پردازند.

در این برنامه از ۱۰ گروه جهادی که در عرصه های فرهنگی، محرومیت زدایی، خدمت به بیماران کرونایی، کمک به خانواده‌های آسیب دیده از کرونا و تدفین و تغسیل اموات کرونایی فعالیت می‌کنند تجلیل خواهد شد.

در راستای این برنامه امروز سفیران کریمه به ندامتگاه مرکزی قم در دو بخش خواهران و برادران خواهند رفت و به سوگواری و توزیع متبرکات آستان در میان زندانیان خواهند پرداخت و بعد از آن در آرامستان بهشت معصومه حضور خواهند یافت و از جهادگرانی که در شست‌وشوی اموات فعالیت می کند تجلیل و سپس از گروه جهادی مستقر در بیمارستان شهید بهشتی تجلیل به عمل خواهد آمد.

همچنین از دو گروه جهادی در دو روستای خاوه و ورجان تقدیر به عمل خواهد آمد و در روز پنج شنبه هفتم آذرماه از طلاب مدرسه علمیه علی بن موسی علیهالسلام که در تغسیل اموات و خدمت به بیماران کرونایی فعالیت دارند تجلیل خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha