یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد

حوزه/ حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد، گفت: بخش قابل‌توجهی از اقتدار، صلابت و موفقیت‌ها در ایران اسلامی متوجه جان‌فشانی جوانان در هشت سال دفاع مقدس و دفاع از حرم‌های اهل‌بیت(ع) بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدنبی موسوی‌فرد، نماینده ولی‌فقیه در خوزستان، در مراسم استقبال از پیکر مطهر شش شهید گمنام دفاع مقدس، اظهارداشت: شهدای دفاع مقدس در هشت سال جنگ تحمیلی برای ملت ایران افتخار آفریدند.

وی با بیان اینکه مزار این شهدا زائرسرای مؤمنین و متدینین است تا ابراز ارادتی به شهدا باشد، گفت: بخش قابل‌توجهی از اقتدار، صلابت و موفقیت‌ها در ایران اسلامی متوجه جان‌فشانی جوانان در هشت سال دفاع مقدس و دفاع از حرم‌های اهل‌بیت(ع) است.

نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان، با اشاره به این‌که اکثر شهدا از قشر جوان و نوعاً سنین ۱۷ تا ۳۰ سال هستند، عنوان کرد: شهدای هشت سال دفاع مقدس و دفاع از حرم اهل‌بیت(ع) افتخار هستند.

امام جمعه اهواز به تعلق‌خاطر و قدرشناسی مردم ایران اسلامی از شهدا اشاره و گفت: پیکر شش شهید گمنام دفاع مقدس در مکان‌های مختلف استان خوزستان تدفین و تشییع خواهند شد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha