جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
آیت الله رضازاده

حوزه/ عضو شورای عالی حوزه علمیه خراسان گفت: رسیدگی به حل مشکل مؤمنین و افراد نیازمند و گرفتار، یک ضرورت و توفیق الهی است .

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، آیت‌الله رجبعلی رضازاده در دیدار استاندار خراسان رضوی، با ضروری دانستن رسیدگی به حل مشکل مؤمنین و افراد نیازمند و گرفتار در شرایط اقتصادی امروز، گفت: خدمت به مردم توفیق می باشد و رفع گرفتاری آنان نعمتی است که خداوند به انسان می دهد و در همین راستا باید از لحظاتی که حضرت حق برای احسان به مردم عطا می کند، استفاده شود.

عضو شورای عالی حوزه علمیه خراسان، شرایط بیماری کرونا را آزمایش الهی خواند و با دعوت از همگان به رعایت شیوه نامه های بهداشتی، این مسئله را واجب شرعی و از اوجب واجبات دانست.

استاد دروس خارج حوزه علمیه خراسان، در پایان با آرزوی توفیق خدمت‌رسانی برای استاندار خراسان رضوی، گفت: عالم هستی در محضر امام زمان(عج) قرار دارد و به استناد روایات، چیزی از نظر ایشان مخفی نیست و امید است که شامل عنایات آن حضرت باشیم.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۵

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • سعیدنویدی IR ۲۰:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۴
    0 0
    باسلام خسته نباشید۴سال با کامیون تصادف کردیم ازپشت باسرعت خیلی زیاد وعدم توجه به جلووکارشناسان تاییدکردندوبرادرم فوت شده وپدرم کلیه وطحالش رادراوردند مقصراصلی کامیون است پنچاه درصد میزنندلطفاکمکم کنید