پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تصاویر/پخش زنده ترتیل خوانی قرآن کریم توسط نوجوانان در حرم حضرت معصومه(س)

حوزه/ با توجه به شیوع ویروس کرونا و محدودیت حضور زائران خارجی در آستان مقدس کریمه اهل بیت سلام‌الله علیها اداره امور بین الملل این آستان اقدام به تولید کلیپ‌های معنوی و معرفتی برای مخاطبان انگلیسی و اردو زبان کرده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، اداره امور بین الملل آستان مقدس در راستای فعالیت‌های فرهنگی خود در بستر فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی اقدام به تولید کلیپ‌هایی با موضوع شرح ادعیه مفاتیح الجنان برای مخاطبان انگلیسی و اردو زبان کرده است.

این اقدام که به خاطر شیوع ویروس کرونا و محدود شدن حضور زائران خارجی در آستان مقدس بانوی کرامت از اهمیت ویژه‌ای برای ترویج فرهنگ و معارف اهل بیت علیهم‌السلام برخوردار است در قالب بیش از ۲۰۰ کلیپ ویدیویی از جوار مضجع نورانی بانوی کرامت در حال تولید است.

شرح این ادعیه به دو زبان اردو و انگلیسی توسط خطیب برجسته حجت الاسلام والمسلمین سیدجان‌علیشاه کاظمی انجام می شود که طی سال به فراخور موضوع و زمان در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی آستان مقدس کریمه اهل‌بیت سلام‌الله علیها برای مخاطبان بین الملل این آستان مقدس منتشر خواهد شد.

گفتنی است اداره امور بین الملل آستان مقدس کریمه اهل بیت سلام‌الله علیها در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی فعالیت گسترده‌ای دارد که در مجموع شامل هفت سایت به زبان‌های عربی، اردو، انگلیسی، ترکی، اسپانیولی، تایی و آلمانی و ۹ شبکه اجتماعی دو شبکه عربی زبان، سه شبکه اردو زبان، سه شبکه انگلیسی زبان و یک شبکه ترکی زبان است و مخاطبان از کشورهای مختلف جهان در این شبکه‌ها حضور دارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha