سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
پذیرش طلبه موسسه امام خمینی شیراز

حوزه/ مدیر موسسه آموزشی امام خمینی(ره) واحد شیراز تحت اشراف آیت الله مصباح از پذیرش دانشجو ویژه طلاب در مقطع کارشناسی خبر داد.

حجت الاسلام قاسم جوکار در گفت و گو با خبرنگار حوزه در شیراز، در خصوص آغاز ثبت نام موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) اظهار کرد: پذیرش دانشجو ویژه طلاب در این موسسه از تاریخ ۲۰ آذر ماه آغاز و تا ۲۰ دی ماه نیز ادامه خواهد داشت.

وی در ادامه به شرایط ثبت نام موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) اشاره کرد و افزود: طلاب باید سطح یک حوزوی را به اتمام رسانده باشند، البته طلابی که هم اکنون در پایه ششم مشغول تجصیل هستند می توانند ثبت نام کنند.

مدیر موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) امتیازات این موسسه را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: اعطای مدرک معتبر از وزارت علوم و تحقیقات و فناوری، کمک هزینه تحصیلی، امکان ادامه تحصیل در مقاطع ارشد و دکتری در موسسه یا دانشگاه های معتبر سراسر کشور و همچنین حضور اساتید مجرب حوزه و دانشگاه از جمله امتیازات این موسسه به شمار می رود.

وی خاطرنشان کرد: حجت الاسلام شریفانی، کامران باقری لنکرانی وزیر بهداشت دولت نهم و حجت الاسلام جوکار استاد حوزه و دانشگاه عضو هیئت رئیسه موسسه امام خمینی(ره) واحد شیراز هستند.

حجت الاسلام جوکار اذعان کرد: زمان برگزاری کنکور این مرکز ۱۷ بهمن است که طریقه برگزاری آن به زودی اعلام می شود، همچنین علاقه مندان می توانند جهت ثبت نام اولیه و عضویت در گروه مجازی مشخصات خود را از جمله نام و نام خانوادگی، حوزه محل تحصیل و کد طلبگی خود را به شماره ۰۹۱۷۴۴۵۰۷۹۰ پیامک کنند، همچنین طلاب نیز می توانند برای ثبت نام به آدرس http://paziresh.iki.ac.ir/register/ مراجعه کنند.

وی در پایان بیان کرد: موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره) واحد شیراز در بلوار احمدی جنوبی و طبقه دوم حوزه علمیه خاتم الانبیا(ص) واقع شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha