پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تجمع طلاب و روحانیون اهوازی

حوزه/ بسیج طلاب و نخبگان حوزه علمیه خوزستان طی بیانیه‌ای گستاخی اخیر به رهبر معظم انقلاب را محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، بسیج اساتید و نخبگان حوزه علمیه خوزستان، با صدور بیانیه‌ای گستاخی اخیر به مقام معظم رهبری را محکوم کردند.

بر اساس این گزارش، متن این بیانیه بدین شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

علماء، فضلاء و اساتید مدارس علمیه‌ کربلای خوزستان، بر عهد و پیمان خود با امام راحل، ولی امر مسلمین و ارواح طیبه‌ی شهدای این سرزمین پافشاری و ایستادگی می‌نمایند و از بی‌مهری‌ها و قهرهای غیرمنصفانه و کینه‌توزانه ترس و واهمه‌ای به خود راه نداده و به پیروی از آرمان‌های بلند امامین انقلاب، این راه پرافتخار را خواهند پیمود.

رهبر معظم انقلاب اسلامی با تأسی از استاد، پیر و مراد خود، معمار کبیر انقلاب اسلامی بیش از سه دهه است به فضل الهی سکان‌داری این نظام اسلامی را به بهترین وجه به دست گرفته و ملت بیدار ایران اسلامی را هدایت و از کوران حوادث ، بحران‌ها و فتنه‌ها عبور داده‌اند.

اقتدار، پیشرفت‌های بین‌المللی نظام اسلامی، استقلال، عزت و امنیت ایران اسلامی و شکل‌گیری محور مقاومت در منطقه، الهام بخشی به ملت‌های مظلوم منطقه و منزوی نمودن قدرت‌های پوشالی جهان، بخشی از دستاوردهای هوشمندانه‌ این حکیم فرزانه، عالم ربانی، مرجع تقلید و رهبر محبوب جهان است.

گستاخی و هتک حرمت در برابر این جایگاه رفیع و این شخصیت کم‌نظیر که خود پرچم عزت، اقتدار و معنویت ملت است از هیچ فرد یا شخصیتی پذیرفته نبوده و بشدت محکوم و مبغوض است.

زشت و پلیدتر آنکه این هتاکی‌ها در دفاع از عوامل و جنایت‌پیشگانی صورت می‌گیرد که نقش و وابستگی آن‌ها به سرویس‌های  جاسوسی دشمنان در فتنه‌های گوناگون علیه ملت مظلوم ایران به اثبات رسیده و دستشان به خون جوانان ، دانشمندان و زخم دیدگان این مرزوبوم آلوده است .

بدین‌وسیله اساتید، فضلاء و نخبگان بسیجی حوزه علمیه استان خوزستان ضمن تجدید بیعت و پیمان خود با ولی امر مسلمین و رهبری معظم انقلاب اسلامی امام خامنه‌ای مدظله‌العالی از گستاخی‌های اخیر، اعلام برائت و آن را محکوم نموده، حرمت‌شکنان ساده‌لوح غیر منصف را به تدبیر در عملکرد غیراخلاقی و دشمن‌شاد کن و توبه و بازگشت در پیشگاه ذات باری‌تعالی و امام عصر(عج) ارواحنا فداه فرامی‌خواند.

والسلام علی من التبع الهدی

بسیج اساتید و نخبگان حوزه علمیه خوزستان

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha