پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
سیستم رسیدگی به شکایات مردم در مساجد شیخوپوره، پاکستان

حوزه/ بخشداری شیخوپوره در پنجاب پاکستان، یک روند رسیدگی به شکایات در مساجد مختلف این ناحیه راه اندازی می‌کند و مردم می‌توانند مشکلات‌شان را در صندوق‌های ویژه‌ای قرار داده که ظرف ۲۴ ساعت به آن‌ها رسیدگی خواهد شد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از urdupoint، مساجد شیخوپوره در ایالت پنجاب پاکستان، جعبه‌هایی ویژه به منظور رسیدگی به نیازمندی‌ها و حل مشکلات مردم خواهند داشت.

محمد اصغر جویا معاون کمیساری در شیخوپوره روز سه شنبه گفت که بخشداری یک روند رسیدگی به شکایات در مساجد مختلف این ناحیه راه اندازی می‌کند تا ظرف ۲۴ ساعت مشکلات مردم حل شود.

وی در سخنرانی خود در جلسه کمیته صلح منطقه ای در دفتر خود اسامی مساجدی را که در مرحله اول صاحب این سیستم می‌شوند نام برده و خاطرنشان کرد که امامان جماعت به این شکایات رسیدگی خواهند کرد.

جویا گفت: جعبه‌هایی در مساجد قرار داده می‌شود که مردم می‌توانند درخواست های خود را برای رسیدگی به شکایات در آن‌ها بیاندازند.

در مسجد جامع ، معاون کمیسیون ، و افسران دیگر به همراه پیش نماز، بعد از هر نماز جمعه، به شکایات رسیدگی کرده و مشکلات مردم تحت سیستم یک پنجره حل می‌شود. وی گفت این برنامه ظرف چند روز آینده راه اندازی خواهد شد و در طی چند روز آینده نیز به مناطق دیگر گسترش پیدا خواهد کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha