یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تقدیر از از غسالان و مسئولان کفن و دفن اموات کرونایی

حوزه/ معاون فرهنگی تبلیغی مدرسه علمیه فاطمه زهرا(س) کوی علوی اهواز، از مسئولین تغسیل و تکفین اموات گلزار شهدای اهواز تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، از اولین روز سایه انداختن کرونا بر تن جهان، چیزی قریب به یک سال می‌گذرد و صاحبان مشاغل حساس مانند علوم پزشکی و آموزش‌وپرورش اقدامات شاخصی را در زمینه‌های خدمات‌رسانی انجام دادند.

اما صاحبان بعضی از مشاغل علی‌رغم کاربردی بودنشان کمتر دیده شدند که از آن جمله می‌توان به مسئولین غسل و کفن و تدفین اموات اشاره کرد! اشخاصی که عدم حضور یا دورکاری در حیطه کاری‌شان مفهومی نداشته و به‌صورت تمام‌وقت در حال ارائه خدمات هستند.

انسان‌های شریفی که اگر حتی برای یک روز دست از کارشان بردارند مشکلات گسترده‌ای در اجتماع رخ‌داده و نظم اجتماعی مختل خواهد شد.

در همین راستا معاونت فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خواهران فاطمه زهرا (س) کوی علوی  ضمن حضور در گلزار شهدای اهواز از مسئولین غسل،کفن، و تدفین اموات با اهدای هدایای فرهنگی تقدیر به عمل‌آورده و ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی دقایقی را پای صحبت‌هایشان نشست تا اهمیت این حرفه را به اجتماع گوشزد و بر تداوم نیاز به وجود این اشخاص تأکید کند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha