پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
9 دی

حوزه/ عضو هیئت علمی پژوهشگاه امام صادق(ع) تصریح کرد: حضور بهنگام و با بصیرت مردم در صحنه دفاع از اسلام و انقلاب و ولایت، رمز ماندگاری یوم الله ۹ دی است.

مهدی اسلامی در گفت و گو با خبرنگارخبرگزاری حوزه، ضمن گرامیداشت یازدهمین سالگرد حماسه یوم الله نهم دی ماه ابراز داشت: ۹ دی یادآور خروش بزرگ ملت انقلابی و بصیرت ما در برابر جریان فتنه و حامیان آشکار و پنهان آن است که به فرموده مقام معظم رهبری، این روز در تاریخ کشور ما همچون ایام الله دیگر، ماندگار شد.

وی افزود: در چنین روزی دنیا مشاهده کرد که مردم ما در دفاع از اسلام و انقلاب و حراست از ارزش های دینی خود چقدر راسخ و استوار هستند و در این زمینه با احدی شوخی ندارند.

این استاد دانشگاه همچنین گفت: در واقع ملت بصیر ایران اسلامی با حضور بهنگام در صحنه در سایه ولایتمداری و غیرت دینی، زمینه ماندگاری یوم الله نهم دی ماه را فراهم کرد.

وی با اشاره به این که دشمنان ما هیچ گاه از توطئه چینی و فتنه افکنی علیه کشور و مردم ما دست برنمی دارند، اظهار داشت: بی شک رمز موفقیت در برابر فتنه ها و سربلند بیرون آمدن از آزمون های سخت و دشوار آینده، صبر و استقامت و در عین حال داشتن بصیرت است و لذا ما باید همواره به دنبال بصیرت افزایی در سطح جامعه و تقویت بُعد صبر و استقامت در میان مردم باشیم.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha