جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/ دیدار معاون نهضت سواد آموزی قم با آیت الله اعرافی

حوزه/ دفتر تبلیغات اسلامی از پیشگامان مسیر مبارک تولید و توزیع اندیشه ناب اسلامی، فرهنگ پروری و جریان سازی دینی بشمار می آید و این نمایشگاه فاخر و فخیم گوشه هایی از این جهاد عظیم فرهنگی و علمی را به تماشای مشتاقان می گذارد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، آیت الله اعرافی در بازدید از نمایشگاه مسئله محوری و دستاوردهای ۱۰ ساله دفتر تبلیغات اسلامی در حاشیه این بازدید، اظهار داشت: خداوند مهربان را شاکرم که در پرتو انوار درخشان انقلاب شکوهمند اسلامی، حوزه های علمیه به قله های بلند تولید و توزیع اندیشه ناب اسلامی، فرهنگ پروری و جریان سازی دینی دست یافته است.

عضو شورای عالی حوزه گفت: به یاری خداوند در این میان، دفتر تبلیغات اسلامی از پیشگامان مسیر مبارک تولید و توزیع اندیشه ناب اسلامی، فرهنگ پروری و جریان سازی دینی بشمار می آید و این نمایشگاه فاخر و فخیم گوشه هایی از این جهاد عظیم فرهنگی و علمی را به تماشای مشتاقان می گذارد.

مدیر حوزه های علمیه با بیان اینکه بنده هم حقیقتاً از دستاوردهای ۱۰ ساله و رویکرد مسئله محوری دفتر تبلیغات اسلامی مشعوف و مسرور شدم، خاطرنشان کرد: بی نهایت از ریاست دانشمند و فکور و همه همکاران عزیز در این دفتر، سپاسگزارم و به آینده های روشن تر و نوید بخش تر این دفتر چشم دوخته ایم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha