سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
دیدار نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید با آیت الله سعیدی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران ظهر امروز در سالن محراب شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر کریمه اهل‌بیت سلام الله علیها با آیت‌الله سعیدی دیدار کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، آیت الله سعیدی در این دیدار، با تبریک انتصاب حجت‌الاسلام والمسلمین شکری به عنوان «نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران» گفت:‌ این انتصاب بیانگر صلاحیت‌ها، توانمندی‌ها و شایستگی‌های و سابقه طولانی حضرتعالی در عرصه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و خانواده شهدا است.

حجت‌الاسلام والمسلمین یوسفعلی شکری نیز با تبریک انتصاب مجدد آیت الله سعیدی به عنوان تولیت آستان مقدس تصریح کرد: غیر از این هم توقع نداشتیم چراکه به لطف خدا شما هم اهل علم و تقوا و هم از خانواده شهید بزرگواری هستید که ما به وجود آن شهید همیشه افتخار کردیم و برای شما آرزوی موفقیت می‌کنیم.

وی افزود: با تاکید مقام معظم رهبری و عنایت و علاقه‌ای که معظم له به خانواده‌های شهدا دارند در امتداد راه‌اندازی دفتر نمایندگی ولی فقیه در بنیاد شهید مقرر گردید برای راه اندازی دفاتر نمایندگی ولی فقیه در استان‌ها و شهرستان‌های بزرگ اقدام شود و این باعث می‌شود که با تدبیر ایشان، با اشراف بیشتری به امور جاری خانواده‌های شهدا و ایثارگران در اسرع وقت رسیدگی شود.

خاطرنشان می شود: در این دیدار راه‌های تعامل و همکاری بنیاد شهید و حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها در خدمت رسانی بهتر به خانواده معظم شهدا و ایثارگران مورد بررسی قرار گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha