شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
غبارروبی

حوزه/ آیین غبارروبی و عطرافشانی قبور مطهر شهدای شهرستان بوشهر به مناسبت دهه بصیرت با حضور مسئولان، خانواده‌های معظم شهدا و اقشار مختلف برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، آیین غبارروبی و عطرافشانی قبور مطهر شهدای شهرستان بوشهر به مناسبت دهه بصیرت با حضور مسئولان، خانواده‌های معظم شهدا و اقشار مختلف بعدازظهر امروز برگزار شد.

سردار علی رزمجو در این آئین گفت: در یوم الله ۹ دی امت قهرمان و سلحشور با تاسی از بصیرت شهدا و وفاداری به خون پاک شهیدان در دفاع از انقلاب اسلامی به صحنه آمده و یک باردیگر انقلاب اسلامی را تثبیت و اهداف آن را صادر کردند.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر افزود: ۹ دی روزی است که جنود انقلاب اسلامی بر جنود شیطانی پیروز شدند، روز دفاع همه جانبه از انقلاب اسلامی و ولایت فقیه است.

وی با اشاره به اینکه ۹ دی، روز بیعت مجدد و پیمان مستحکم میان امت، ولایت و شهدا است اظهار داشت: در این روز مشروعیت سیاسی، اجتماعی  انقلاب اسلامی مهر تایید زده شد و رسیمت بیشتری پیدا کرد.

سردار رزمجو خاطرنشان کرد: در دی ماه ۸۸ فتنه بزرگی بر علیه انقلاب اسلامی خنثی شد که هدف اصلی این فتنه انقلاب اسلامی که انتخابات بهانه و بستری برای اهداف شوم آنها بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha