یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
کد خبر: 936651
۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۵
جلسه هیئات مذهبی

حوزه/ به منظور سیاستگذاری برنامه‌های ایام شهادت حضرت زهرا (س)، جلسه شورای هیئات مذهبی استان بوشهر، در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، جلسه شورای هیئات مذهبی استان با موضوع برنامه‌های ایام شهادت حضرت زهرا(س)، با حضور حجت‌الاسلام محمدرضا طاهری مدیرکل، نوشاد نوشادی، رئیس شورای هیئات مذهبی کشور و استان بوشهر و اعضای شورا، در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر برگزار شد.

 مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر در این نشست با گرامی‌داشت سالروز شهادت سردار سلیمانی، بر الگوپذیری هیئات مذهبی از ولایتمداری این سردار بزرگ اسلام و همچنین تلاش در تبیین ابعاد مختلف شخصیت ایشان در جامعه تأکید کرد.

وی در ادامه خواستار ارتقاء سطح هیئت‌های مذهبی شد و گفت: هرچند هم که وضعیت هیئت‌های عزاداری ما مطلوب باشد، اما هنوز تا کسب رضای مولایمان حضرت امام حسین(ع) خیلی کار داریم.

 رئیس شورای هیات مذهبی کشور و استان بوشهر هم به تشریح سیاست‌های شورا در ساماندهی و سازماندهی هیئات مذهبی، برگزاری کلاس‌ها و دوره‌های آموزشی در جهت ارتقاء آنان و همچنین برنامه‎ریزی برای بزرگداشت مراسم‌های شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) پرداخت.

نوشاد نوشادی فعالیت هیئت‌های مذهبی در پرداخت هزینه‌های کمک معیشتی به اقشار آسیب‌پذیر جامعه در قالب طرح حاج قاسم و کمک به خانواده‌های زندانیان نیازمند را از برنامه‌های شورای هیئات مذهبی استان عنوان کرد.

در بخش دیگری از این جلسه، رضا مقبلی قرایی، مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی استان بوشهر ابراز داشت: در نظام جمهوری اسلامی، مهمترین هدف زندانبانی، «اصلاح و تربیت» است و اگر بخواهیم اصلاح در بین زندان‌ها نهادینه شود، جامعه و خانواده باید در فرآیند اصلاح و تربیت به زندانیان کمک کنند.

 اعضای شورای هیئات مذهبی استان هم در این نشست به بیان نقطه نظرات و دیدگاه‌های خود پیرامون برگزاری کیفی‌تر برنامه‌های گرامی‌داشت ایام فاطمیه و همچنین ارائه گزارشی از فعالیت‌های در دست اقدام در هر شهرستان پرداختند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha