جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام  مقیمی حاجی

حوزه/ معاون پژوهش حوزه‌های علمیه با تسلیت ارتحال آیت الله مصباح یزدی عنوان کرد: انقلاب اسلامی ایران و جامعه علمی و دینی جهان اسلام، هرگز فداکاری‌ها و تلاش‌های مجاهدانه و علمی آن چراغ هدایت و کشتی‌بان مرزهای دانش و علم را فراموش نخواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه،حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم مقیمی‌حاجی معاون پژوهش حوزه‌های علمیه و دبیر همایش کتاب سال حوزه در پی ارتحال جانگداز عالم فرزانه حضرت آیت الله حاج شیخ محمدتقی مصباح یزدی (رضوان الله تعالی علیه) پیام تسلیتی منتشر کرد:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

خبر رحلت جانگداز عالم نستوه، علامه مجاهد، فقیه و فیلسوف گران‌سنگ  حضرت آیت‌الله حاج شیخ محمدتقی مصباح یزدی (رضوان الله تعالی علیه) مایه تالم و تاثیر شدید گردید.

انقلاب اسلامی ایران و جامعه علمی و دینی جهان اسلام، هرگز فداکاری‌ها و تلاش‌های مجاهدانه و علمی آن چراغ هدایت و کشتی‌بان مرزهای دانش و علم را فراموش نخواهد کرد.

این ضایعه اسفناک را به پیشگاه مقدس و نورانی حضرت بقیةالله الاعظم (روحی و ارواح العالمین لتراب مقدمه الفداء)، مقام معظم رهبری که در سالروز شهادت مالک‌اشتر زمان، داغدار عمار و مطهری زمان گشت، و همچنین به حوزه‌های علمیه، شاگردان و علاقه‌مندان آن عالم عامل و فرزندان و بیت معزز ایشان تسلیت عرض می‌نمایم.

از درگاه خداوند متعال علو درجات آن فقیه پارسا را خواستارم و برای فرزندان و بیت معظم ایشان صبر و اجر مسئلت می‌نمایم.

ابوالقاسم مقیمی‌حاجی

دبیر همایش کتاب سال حوزه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha