یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
بزرگداشت شهادت سردار سلیمانی/همدان-فامنین

حوزه/امام جمعه شهرستان فامنین در مراسم سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی، گفت: اساسی ترین ویژگی ایشان ولایتمداری بود و این بزرگترین درس برای ملت ایران است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از همدان،حجت الاسلام ضا مصباح، امام جمعه شهر فامنین در بزرگداشت سالگرد شهادت سردار سلیمانی که با حضور اساتید و خوهران طلبه مدرسه علمیه الزهراء(س) این شهرستان برگزار شد، گفت: پس از شهادت سردار سلیمانی، شاهد احساسات و امواج بیکران ارادت مردمی بودیم و بیگانگان در قبال این همه شکوه، راهی جز سکوت نداشتند.

وی ادامه داد: یک سال از شهادت این سردار بزرگ و مرد فداکار می گذرد، اما هنوز بخشی اندک از شخصیت بزرگ شهید سلیمانی شناخته شده و باید اذعان کرد که اساسی ترین ویژگی ایشان ولایتمداری بود و این بزرگترین درس برای ملت ایران است.
 
امام جمعه فامنین، با اشاره به اینکه، سردار سلیمانی به عنوان یک انسان نمونه به همه نشان داد که در مسیر سعادت، انسانیت و اخلاص قدم برداشته است، اذعان کرد: شرط اول بندگی، اخلاص است و تمام وجود انسان باید سرشار ازیاد خدا باشد.

وی در ادامه تصریح کرد: سالگرد شهادت سردار دلها فرصتی است تا عملکرد درخشان حاج قاسم و شهدای مقاومت تبیین و برای افراد جامعه بویژه جوانان نقشه ی راهی شود.

مصباح افزود: سردار سلیمانی دارای افق دید بسیار بالایی بود و در عمل و اقدام برای اصلاح جامعه با نهایت سرعت و دقت وارد می شد.

وی عنوان کرد: تشییع پیکر پاک شهید سلیمانی، بعد از امام راحل، عظیم ترین تشییع بود، زیرا ایشان اهل عمل بود و ابتدا خودش در خط مقدم حاضر می شد و سپس دعوت به حضور می کرد و این امر موجب همراهی دلهای مردم با ایشان بود.

امام جمعه فامنین در پایان بیان کرد: در وصیت نامه ایشان ولایت مداری موج می زند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha