جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آیت الله سعیدی در نشست  شورای زکات

آیت الله سعیدی، رئیس شورای زکات استان قم با تأکید بر لزوم کار جهادی مردم و دستگاه‌ها در خصوص زکات، همدلی مسئولان و استفاده از فرصت ایام الله را در رشد فرهنگ پرداخت زکات مؤثر دانست.

به گزارش خبرگزاری حوزه، نشست شورای زکات استان قم  امروز با حضور آیت‌الله سیدمحمد سعیدی تولیت آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) استاندار قم و دیگر اعضای این شورا در سالن محراب شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) برگزار شد.

آیت الله سعیدی با تسلیت درگذشت آیت الله مصباح یزدی وی را شخصیت بزرگی دانست که با حیات، سخنان و آثار خود، اقشار مختلف مردم به خصوص فرهنگیان و طلاب را در مسیر اهداف حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف و با زعامت رهبر انقلاب اسلامی هدایت می‌کرد.

رئیس شورای زکات استان قم ادامه داد: به شکر خدا خیران قم هرگاه که احساس نیاز شد حتی بیش از آنچه در توان‌شان بود در امور خیر شرکت کردند.

وی کار جهادی در خصوص زکات برای مردم و دستگاه‌ها را امری لازم دانست و افزود: در قرآن در باب زکات آیات فراوانی آمده و لازم است به تعبیر رهبر معظم انقلاب در این زمینه کار جهادی صورت گیرد.

تولیت آستان مقدس بانوی کرامت با اشاره به وجود مناسبت‌های مختلف در کشور آن را فرصت مناسبی برای تبلیغ و ترویج زکات دانست زیرا مردم در این ایام آمادگی بیشتری برای پذیرش چنین مفاهیمی دارند و افراد در ایام الله به راحتی از مال خود دل می‌برند.

وی یکی دیگر از عوامل خوب ترویج زکات را تعامل، همکاری و همدلی  دستگاه‌ها با هم دانست و گفت: وقتی مسئولان ما با هم همدل و همراه باشند خیر و برکت هم افزایش می‌یابد و انتظار هم از قم که حرم اهل بیت علیهم السلام  است همین است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha