چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
هادی محمودنژاد

حوزه/ قائم مقام تولیت آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها ضمن تقدیر از اهتمام مسئولان رسانه ملی در نشر آموزه‌های فاطمی، به ارادت قلبی اهالی رسانه به این حضرت اشاره کرد و خواستار همکاری بیشتر رسانه ملی در راستای معرفی کریمه اهل بیت سلام الله علیها به مردم ایران و جهان شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، هادی محمود نژاد قائم مقام تولیت آستان مقدس فاطمی در دیدار مدیرکل بین الملل رسانه ملی که در پژوهشکده علامه طباطبایی(ره) حرم مطهر انجام شد، با اشاره به فرا رسیدن ایام شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها، شخصیت این حضرت را از جهات مختلف قابل توجه دانست و اظهار کرد: دفاع از ولایت، امام شناسی و طاغوت شناسی، عمل به وظیفه، تبیین حقایق و آگاه سازی جامعه از انحراف‌ها از جمله ویژگی‌های آن حضرت بوده است.

وی با اشاره به سکوت نکردن حضرت زهرا سلام الله علیها در برابر باطل و تلاش برای اطلاع رسانی به مردم با ایراد خطبه و مراجعه به درب منازل، ابراز کرد: این اقدامات حضرت زهرا سلام الله علیها اهمیت رسانه‌ای و انعکاس واقعیت‌ها را نشان می دهد.

قائم مقام تولیت آستان مقدس فاطمی با بیان اینکه در شرایط کرونایی وظیفه رسانه ها سخت‌تر شده است، افزود: با توجه به شرایط کرونایی و محدودیت‌های پیش‌آمده برای برپایی مجالس و محافل مذهبی، رسانه‌ها بیشتر از گذشته عهده دار تبیین مسائل دینی شده‌اند و در این راستا به نمایندگی از آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها از رسانه‌ها تشکر می‌کنیم.

وی ادامه داد: در دنیایی که دشمن به دنبال تأثیر بر اعتقادات و رفتارهای مردم با فضاسازی‌های رسانه‌ای است، حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها با جدیت در رعایت مسائل بهداشتی توانست مراسم مذهبی را به صورت مجازی و رسانه‌ای برگزار کند و در این زمینه رسانه‌ها نیز کمک زیادی کردند.

محمودنژاد تصریح کرد: نظام استکبار و غرب به دنبال این است که با استفاده از فضای مجازی حاکمیت خود را بر رفتار مردم تثبیت کند و وظیفه رسانه این است ک در این جنگ نرم با دشمن مقابله کند.

وی با بیان اینکه برخی از مسائل نباید سبب کم‌رنگ شدن اعتقادات دینی و مناسک مذهبی و فرهنگی شود، افزود: همانطور که در مباحث بهداشتی و درمانی وضعیت ما نسبت به دیگر کشورها بخصوص کشورهای غربی بهتر است باید در حوزه فرهنگی نیز جلوتر بوده و مراقب سوء استفاده و ترویج تفکرات نظام سلطه در فضای رسانه‌ای کشور باشیم که به شکر خدا رسانه ملی در این زمینه حساسیت لازم را داشته است.

معاون اجرایی حرم مطهر با بیان اینکه نسبت به حرم حضرت معصومه سلام الله علیها در سطح جهان محبت وجود دارد، تأکید کرد: نگاه رسانه ملی به قم باید بین المللی و فراتر از سطح استان و حتی کشور باشد.

وی با اشاره به ارادت قلبی اهالی رسانه به حضرت معصومه سلام الله علیها، همکاری رسانه ملی در برنامه های مناسبتی حرم مطهر را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: امیدواریم که در سطح بین المللی اتفاقات بهتری رقم زده شود و حضرت معصومه سلام الله علیها و جایگاه ایشان به عنوان یک دختر که هم در عرصه زندگی فردی و هم در عرصه زندگی اجتماعی الگو هستند به خوبی به دنیا معرفی شود.

محمودنژاد برنامه های بین المللی سفیران کریمه را قابل انعکاس در رسانه ملی و شبکه های بین الملل دانست و گفت: بالاترین افتخار ما در این آستان مقدس خدمت به حضرت معصومه سلام الله علیها و دوستداران ایشان است بنابراین ما نیز علاقه‌مند به همکاری با رسانه ملی برای معرفی هرچه بیشتر و بهتر حضرت معصومه سلام الله علیها در داخل و خارج از کشور هستیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha