جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام والمسلمین احمد واعظی

حوزه/ همواره تلاش دفتر تبلیغات حمایت از ایده طلاب و نخبگان جوان حوزه در عرصه علم و فناوی و فرهنگ دینی بوده و باید تلاش کرد تا با حمایت معاونت علمی ریاست جمهوری این مسیر علمی دنبال شود.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین احمد واعظی پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح مرکز ملی و نوآوری اشراق که با حضور دکتر سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری در این نهاد حوزوی در قم برگزار شد گفت: امروز شاهد رسمی مرکز رسمی نوآوری اشراق هستیم و لازم این مطلب بیان شود که در سال ۹۴ در دفتر تبلیغات اداره کل تبلیغ نوینی وجودی داشته و مهمترین رسالت آن فعالیت های علمی و رسانه ای بود.

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی با بیان این که همواره تلاش این دفتر حمایت از ایده طلاب و نخبگان جوان حوزه در عرصه علم و فناوری و فرهنگ دینی بوده، اضافه کرد: در همین رابطه باید گفته شود که در حوزه نانو هم اقدامات بسیار خوبی از سوی جوانان نخبه صورت گرفته و این مسئله نشان از اقدامات و مجاهدت های علمی همین جوانان است و قطعا اگر حمایت های حمایت رهبری نبود، این اقدامات صورت نمی گرفت.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: باید تلاش کرد تا با حمایت معاونت علمی و فنآوری ریاست جمهوری این مسیر علمی دنبال و اگر شرکت های دانش بنیان در سطح کشور حمایت و مورد توجه قرار گیرند مطمئنا شرایط کشور در مسائلی چون اقتصاد و حتی  از فروش نفت اتفاقات بسیار خوب و اثربخشی برای کشور خواهد افتاد.

وی با بیان این که نوآوری و خلاقیت ها نیازمند حمایت ویژه است و پیشرفت با ابتکار گره خورده است، بیان داشت: باید بدانیم در هر عرصه ای اگر خلاقیت و ابتکارو نوآوری وجود داشته باشد و گام های موثر برداشته شود، پیشرفت حاصل می شود.

حجت الاسلام والمسلمین واعظی بابیان این که باید در عرصه های نوآوری و تبلیغی از جمله عرصه کودک و نوجوان مورد اولویت بندی شود و تأکید این مجموعه هم بر روی کودک و نوجوان است، گفت: دفتر تبلیغات در این زمینه اقدامات خوبی انجام داده و در همین رابطه سالها است که مجله هایی با همین عناوین زیر نظر دفتر تبلیغات چندین سال است فعالیت می کند.

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه با بیان این که عرصه زن و خانواده وسبک زندگی از جمله موضوعات مورد توجه سازمان تبلیغات است و در این زمینه اقدامات مناسبی انجام شده است، اضافه کرد: این دفتر از حوزه فضای مجازی هم غافل نشده و تلاش این است بیش از گذشته در عرصه فضای مجازی قوی تر و مؤثر ظاهر شویم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • کریمی IR ۲۳:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
    0 0
    سلام و احترام ایشان لطف دارند اما ما که تا به حال حمایتی ندیده ایم. در ثانی یک سوال مهم مطح می کنم: آیا رسالت دفتر تبلیغات انجام کارهای علمی است؟ موازی کار تا کی؟ تا زمانی که یاد نگیریم به صورت یک نظام و سیستم یکپارچه فکر کنیم، هنوز حکومت را درک نکرده ایم؟! حوزه علمیه برای خودش اموزش پژوهش تبلیغ و غیره دارد، دفتر تبلیغات چون به حوزه هیچ اعتمادی ندارد دوباره آموزش، پژوهش و تبلیغ دارد، سازمان کذلک، سپاه کذلک و خلاصه هرجایی فقط خودشو قبول داره و هیچ اتحادی بین این مراکز نیست!