شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
پرسش و پاسخ

حوزه/ کارشناسان دینی امور فرهنگی خواهران آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها با استفاده از بستر فضای مجازی به سؤالات دینی بانوان سراسر کشور پاسخ می‌دهند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، با شیوع ویروس کرونا تمامی فعالیت اجتماعی و فرهنگی از جمله فعالیت های فرهنگی در آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها دچار تغییر شده است.

واحد پاسخگویی به پرسش های شرعی، اعتقادی و تصحیح قرائت نماز یکی از واحد های فعال زیر مجموعه امور فرهنگی بود که قبل از شیوع کرونا در برخی از فصول و ماه رمضان فعالیت خود را به صورت شبانه روزی انجام می‌داد و به پرسش های شرعی، اعتقادی و تصحیح قرائت نماز بانوان پاسخ می‌داد اما با شیوع ویروس کرونا تمامی فعالیت‌های این واحد مانند دیگر بخش‌های حرم مطهر به تعویق افتاد.

با راه اندازی کانال مجازی آستان مهر به همت امور فرهنگی خواهران از شهریور ماه با منتقل شدن بخشی از فعالیت‌های فرهنگی به فضای مجازی، واحد پاسخگویی به پرسش های شرعی، اعتقادی و تصحیح قرائت نماز فعالیت خود را در این کانال آغاز کرد و با استفاده از نشانی Karimeh_۳۷۰@ اعلام آمادگی کرد تا به پرسش‌های شرعی بانوان در موضوعات مختلف پاسخ دهد.

بر اساس اطلاع‌رسانی واحد پاسخگویی، از شهریورماه تاکنون ۱۴۲ پرسش شرعی بانوان سراسر کشور در موضوعات خمس، تقلید، نماز استیجاری پاسخ داده شده است.

همچنین بانوان علاقه‌مند سراسر کشور می‌توانند با عضویت در کانال مجازی آستان مهر از طریق ایدی Karimeh_۳۷۰@ در ایتا، سوالات شرعی خود را به همراه نام مرجع به ایدی ارسال کرده و پاسخ آن را از استادان واحد پاسخگویی امور فرهنگی خواهران آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها دریافت کنند.

لازم به ذکر است، در حال حاضر واحد پاسخگویی به پرسش های شرعی، اعتقادی و تصحیح قرائت نماز به صورت پاره وقت در طول روز در صحن امام رضا (علیه‌السلام) آستان مقدس بانوی کرامت و رواق طباطبایی به پرسش های شرعی زائران و مجاوران آستان مقدس بانوی کرامت با رعایت پروتکل های بهداشتی پاسخ می دهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha