شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
تبریز

حوزه / حجت‌الاسلام نستوهی بر فرهنگ‌سازی امر به معروف و نهی از منکر با ابزار هنر در سطح جامعه تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت‌الاسلام محمد حسن نستوهی، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان شرقی در جلسه ای با رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان، بر فرهنگ‌سازی امر به معروف و نهی از منکر با ابزار هنر در سطح جامعه تأکید کرد.  

وی افزود: یکی از اهداف ستاد امر به معروف و نهی از منکر، مردمی کردن مسئله امر به معروف و نهی از منکر است که به همین منظور ستاد کشور اقدام به ایجاد سامانه مردمی (امین) کرده است که فرد با مراجعه به این سامانه بعد از آموزش، به ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر می‌پردازند و وظیفه ستاد هم حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر به صورت قانونی است.  

در این جلسه، سامان میرزائی، معاون رسانه فرهنگ‌سازی و آموزش ستاد امر به معروف آذربایجان شرقی نیز گفت: هدف این معاونت ترویج امر به معروف و نهی از منکر است و دستگاه‌های اجرایی با برنامه‌های ابتکاری مثل ساخت کلیپ یا انیمیشن با موضوع امر به معروف و نهی از منکر مثل هشتگ (بی‌تفاوت نباشیم) در جهت ترویج فریضتین عمل کنند.  

در این جلسه، رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی نیز با حمایت از رویکردهای جدید ستاد با اولویت‌های مطالبه‌گری و رسانه‌ای، گفت، دستگاه‌های اجرایی با رفتار خود مثل تکریم ارباب رجوع در اداره و استفاده از ظرفیت فرهنگی و رسانه‌ای دستگاه، به نحو احسن می‌توانند نقش بسزایی را در ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر ایفا کنند.  

در پایان این مراسم، حکم ریاست شورای امر به معروف و نهی از منکر حوزه هنری انقلاب اسلامی استان آذربایجان شرقی به سیدمحمدحسین بلاغی اعطا شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha