پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام رسول عارفی زاده

حوزه/ حجت الاسلام عارفی زاده، از فعالیت ۳۰ راهیار استانی تحت اشراف راهیاران منطقه‌ای خبر داد.

حجت الاسلام رسول عارفی زاده، مدیر جذب و گزینش بنیاد هدایت، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، اظهار داشت:  برای جذب و گزینش مبلغین تا کنون به بیش از ۲۸ استان در طی ۱۱ ماه سفر کردیم و تقریبا ۱۳۵۰ مبلغ تا الان جذب سازمان شده اند.

وی در توضیح طرح "راهیاران بنیاد هدایت" افزود: روحانیونی که جذب طرح می شوند در سه مقطع سفیر، هادی و امام تقسیم بندی می شوند. در تقسیم بندی هایی که انجام شد کل کشور را به ده منطقه تقسیم کردیم و به تبع ۱۰ راهیار منطقه‌ای برای این مناطق مشخص شد. هر کدام از مسئولین مناطق، ۳ استان را تحت اشراف دارد.

حجت‌الاسلام عارفی زاده، گفت: برای اینکه دسترسی به استان‌ها راحت شود در هر استان یک راهیار استانی مشخص‌شده است تا دسترسی و ارتباط مسئول منطقه با استان‌هایی که تحت پوشش دارد راحت‌تر شود. مسئول هر راهیار استانی، راهیار منطقه‌ای است که آن استان تحت پوشش اوست.

مسئول جذب و گزینش راهیاران بنیاد هدایت، اظهار کرد: تاکنون سه نشست در استان‌های تهران، قم و خوزستان برگزارشده است که در این نشست‌ها شیوه‌های راهیاری آموزش داده می‌شود. راهیاران شهرستان همان مدیران سازمان های تبلیغات اسلامی در شهرستان‌ها هستند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha