شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
جلسه مشترک مرکز خدمات و جامعه المصطفی

حوزه/ جلسه مشترک رؤسا و مدیران ارشد مرکز خدمات حوزه‌های علمیه و جامعة المصطفی العالمیه به منظور هم‌افزایی و گسترش همکاری‌های دو نهاد در مرکز خدمات برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه،جلسه مشترک روسا و مدیران ارشد مرکز خدمات حوزه‌های علمیه و جامعة المصطفی العالمیه به منظور هم‌افزایی و گسترش همکاری‌های دو نهاد در مرکز خدمات برگزار شد.

بر اساس این گزارش: در این جلسه حجج اسلام والمسلمین ربانی رئیس مرکز خدمات و عباسی رئیس جامعة المصطفی العالمیه و مدیران ارشد دو نهاد حضور داشتند و درباره مفاد تفاهم‌نامه همکاری دو مجموعه بحث و گفت‌وگو صورت گرفت و برای امضای این تفاهم‌نامه تصمیمات نهایی گرفته شد.

رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه در این جلسه ضمن تبریک آغاز دهه مبارک فجر و میلاد با سعادت حضرت صدیقه طاهره (س) و با اشاره به آیه «یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا اذْکُرُوا نِعْمَتَ اللَّهِ عَلَیْکُمْ إِذْ هَمَّ قَوْمٌ أَنْ یَبْسُطُوا إِلَیْکُمْ أَیْدِیَهُمْ فَکَفَّ أَیْدِیَهُمْ عَنْکُمْ؛ ای اهل ایمان، یاد آرید نعمت خدا را بر خود آن گاه که گروهی همّت گماشتند که بر شما دست یازند و خدا دست (ستم) آنها را از شما کوتاه نمود. و از خدا بترسید، و باید اهل ایمان تنها بر خدا توکل کنند. »، افزود: ما باید قدر نعمت عظیم انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی را بدانیم و آن را یادآوری کنیم و از این نعمت غفلت نکنیم.

وی تصریح کرد: از ابتدای انقلاب اسلامی دشمنان علیه ایران اسلامی توطئه‌های فراوانی کردند ولی به فضل الهی دشمنان در حیله و مکرشان موفق نبودند و امروز کشور ما به این مرحله از موفقیت رسیده است و ان‌شاءالله مشکلات کنونی نیز به یاری خداوند برطرف خواهد شد و وارد روزهای بهتر و با موفقیت بیشتری خواهیم شد.

حجت الاسلام و المسلمین ربانی از همکاران مرکز خدمات و جامعه المصطفی که برای گسترش همکاری و بررسی زمینه‌های گسترش تعامل دو مجموعه تلاش کرده‌اند قدردانی کرد و ابراز امیدواری نمود این جلسه به یک تفاهم‌نامه کامل و جامع منتهی شود.

در ادامه جلسه، حجت الاسلام و المسلمین عباسی با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی گفت: جمهوری اسلامی واقعاً از بزرگ‌ترین نعمت‌هایی است که خداوند به ملت ایران اسلامی و همچنین مردم عالم داده است.

وی بیان کرد: امیدوارم قدردان این نعمت الهی باشیم و مسیر امام عزیز و شهدای گران‌قدری را که از ابتدای نهضت تا به امروز فداکاری کردند و جان‌های پاکشان را تقدیم این راه مقدس کردند، ادامه دهیم.

رئیس جامعة المصطفی گفت: از ابتدا شاهد الطاف و امداد الهی برای انقلاب بوده‌ایم و امیدوارم خدا به ما توفیق دهد که بتوانیم قدم‌های محکم‌تری برای سربلندی ایران اسلامی برداریم.

وی تصریح کرد: برای نهایی سازی تفاهم‌نامه دو مجموعه، کارگروه‌هایی تخصصی مفاد تفاهم‌نامه را بررسی کرده‌اند و ان‌شاءالله در این جلسه درباره مواردی که نیاز است، تصمیم‌گیری نهایی شود و این تفاهم‌نامه الگوی موفقی از همکاری میان نهادهای حوزوی باشد.

انتهای پیام/۳۱۳/۳۰

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha